Was met zitcompetitie. Geen commentaar over houding aub, mijn houding was op deze pony niet zo best (Ik trek trouwens niet in zijn mond, dit lijkt zo, maar vertekent nog extra omdat pony vrij snel zijn mond open heeft)
Laatst bijgewerkt door xVerax op 26-06-12 20:35, in het totaal 4 keer bewerkt
Eigenlijk wil ik even op deze quote ingaan, waarom vragen zoveel mensen van alleen voor buitenritjes of het is alleen maar voor een buitenrit. Maar wie kan mij vertellen, wat is het verschil tussen een buitenrit maken en gewoon in de bak rijden? Misschien rijd je in de bak wat intensiever, en serieuzer. Maar ook bij een buitenrit zit je gewoon op de rug van een paard hoor.. te groot is te groot, overal te groot.. Dit is niet aanvallend bedoelt tegenover pietaaa maar ik vraag me dit gewoon af..
xverax past, maar hulpteugel staat ook strak dus wel degelijk druk in de mond laatste past nog net. qua gewocht pas je zeker maar weet niet of je nog groeit. dan kan het voor het plaatje wat te lang worden. meisje op de fjord weer een voorbeeld van zeker weten dat het past en toch plaatsen
@ dancer_ Wat ik mij soms af vraag is waarom mensen denken dat 'serieus' in de bak rijden meer belastend is dan gewoon een buitenritje. Wanneer je je paard/pony correct rijdt kan hij namelijk veel beter je gewicht dragen, omdat hij dan meer de achterhand gebruikt dan hij van nature zou doen.