Palmbierlove schreef:horwse leuke spulletjes, ik vind de stof van je dekentje erg leuk,
ben ook benieuwd naar je andere dekentjes,
en je mag mijn site wel vermelden op je site (zie OS)
pluisje erg leuke repaint, hoe blijft het veulen zo staan?
ben erg benieuwd naar je haf merrie, wat voor kleur gaat ze uiteindelijk worden?
ik ben ook nog steeds bezig om de quarter merrie in rust stand te krijgen,
maar het lukt niet helemaal, kan je me mss wat tips geven (mag ook via pb)
Bedankt 
Het veulen staat op de foto met een beentje tegen het hegje.
Omdat de ondergrond best hobbelig was 
maar op een vlakke ondergrond is het gewicht zo verdeeld dat hij los blijft staan was wel een rotwerkje, heeft me veel tijd gekost hem in even wicht te krijgen.
De hafmerrie moet eigenlijk en Fjord worden maar misschien dat het toch wat anders wordt, oals Telpeva zegt in de post onder je lijkt ze zo meer op een paard.
Was vergeten in mijn vorige post te zetten dat ik je stapmolen echt geweldig vind.
ben zelf ook met een stapmolen bezig, maar die wordt niet zo mooi als de jouwe.
Telpeva schreef:Ziet er al leuk uit Pluisje1998, door de wat langere benen oogt ze meteen veel meer paard dan pony. Mag ik vragen wat voor klei je gebruikt? en werkt die klei fijn?
Ik krijg meteen kriebels om mijn oude percheron merrie er weer bij te pakken...
Dankje 
Ja vond nu het een paar keer werd gezegt inderdaad dat ze niet echt ponybenen meer heeft.
Moest eigenlijk een Fjord worden, misschien wordt het toch wat anders .
Ik gebruik heel amateuristisch DAS klei de bruine variant, ben bezig om Apoxie aan te schaffen maar heb geen idee hoe de betaalmethode van MPV gaat na je eerste bestelling.
Het werkt wel fijn maar breekt snel en je moet het goed nat maken.
Haha, die cust vind ik zo leuk, daardoor wilde ik zelf ook een keer een paard helemaal verbouwen