En dan zijn je ponys gestolen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 14:08

Denk dat het ook gewoon een stukje frustratie is. Ik zou ook erg veel moeite moeten doen om rustig te blijven als het met mijn dieren gebeurd zou zijn, zou echt in alle staten zijn. Wellicht zou ik ook het liefst een flinke tik uitdelen. Maar tussen zeggen en doen zit nog een groot gebied. Ik denk dat de meeste het een stuk netter zouden oplossen dan ze nu op internet zetten.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 14:11

capopjekop schreef:
Denk dat het ook gewoon een stukje frustratie is. Ik zou ook erg veel moeite moeten doen om rustig te blijven als het met mijn dieren gebeurd zou zijn, zou echt in alle staten zijn. Wellicht zou ik ook het liefst een flinke tik uitdelen. Maar tussen zeggen en doen zit nog een groot gebied. Ik denk dat de meeste het een stuk netter zouden oplossen dan ze nu op internet zetten.

Goed gezegd, maar ik blijf erbij dat kinderen van andermans spullen/dieren hebben af te blijven en daar zijn ze oud genoeg voor om het te weten.

liekiej20

Re: En dan zijn je ponys gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 14:28

en dit is 1 van de redenen dat er alleen maar sloot om het weiland heen zit, met een 3 dubbelen ijzeren hek met een dik groot hangslot en een dik en groot slot eromheen, met een schuur waar alles staat met slot,. waar ze 6 x per dag gecontroleerd worden dor boeren in de buurt, de eigenaar van het weiland ook nog is 3 keer en ik zelf ook nog 2 keer!

jornymarlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 15:11

wooowww dat is zwaar beveiligd.
zijn die paarden diefjes? :Y)

liekiej20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 15:12

nee dat niet, maar ze staan in een open weiland, en er is wel vaker een hek open gemaakt of open gezet hier.. wil niet dat ik de volgende dag gebeld word met het verhaal wat er net is verteld

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 15:14

Jeetje, wat lijkt me dat schrikken zeg :oo

Die meisjes van 8/9 hebben inderdaad te vaak de Penny gelezen :\ Gelukkig maar dat de politie ze snel gevonden had.

larissa488

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 01:08

ik had gelijk die kinderen een mep gegeven.. :')