Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sparky10 schreef:natuurlijk ben je dan teleurgesteld! je doet misschien heel goed je best maar , de punten vallen tegen.
Volgende keer misschien na de uitslag even naar de jury lopen en vragen waarom je zulke lage punten hebt en wat hun denken wat jij eraan kan gaan doen.
of als je les hebt even aan je instcuteur vragen wat hij/zij vind wat je moet verbeten werk daar dan aan en ga eerst niet op wedstrijd.
(ok het fantasie gedeelte hengst inrijden is dan weer TE maar ze probeert het wel met haar hafje;) )
Celly1996 schreef:dandir schreef:Euh...ik geloof niet dat er naar het ras gekeken wordt....Er zal nog wel iets schorten aan je rijstijl oid....
Dat zou wel héééééééééééél erg zijn, niet ?
Sommige kijken wel naar het ras en wat voor papier hij heeft.
Paard van vriendin van mij word daar ook op afgerekend.
Celly1996 schreef:dandir schreef:Euh...ik geloof niet dat er naar het ras gekeken wordt....Er zal nog wel iets schorten aan je rijstijl oid....
SienenIvo schreef:Sparky10 schreef:natuurlijk ben je dan teleurgesteld! je doet misschien heel goed je best maar , de punten vallen tegen.
Volgende keer misschien na de uitslag even naar de jury lopen en vragen waarom je zulke lage punten hebt en wat hun denken wat jij eraan kan gaan doen.
of als je les hebt even aan je instcuteur vragen wat hij/zij vind wat je moet verbeten werk daar dan aan en ga eerst niet op wedstrijd.
(ok het fantasie gedeelte hengst inrijden is dan weer TE maar ze probeert het wel met haar hafje;) )
Jullie geloven het zeker niet dat ik die hengst heb ingereden,maar het is echt zo!
Daar ben ik iets me!
Dank je wel!
SienenIvo schreef:Ze doen dat ook niet om haflingers te pesten,maar omdat de mijne geen dressuur pony is...
esmee_akker schreef:SienenIvo schreef:Ze doen dat ook niet om haflingers te pesten,maar omdat de mijne geen dressuur pony is...
Mijn pony is ook helemaal geen dressuur pony, ze is helemaal op het springen gefokt en loopt erg op de voorhand. Ze heeft helemaal niks van dressuur weg maar ik vind dit geen reden. Het is een kwestie van netjes rijden en als je dat goed voor elkaar hebt dan zul je wat hogere punten gaan rijden. Ik zelf reed haar in de B wel nageeflijk en ik reed de figuurtjes erg netjes en kwam zo toch regelmatig aan de 200 punten. Het heeft er dus niet mee te maken dat je geen dressuur pony hebt maar wel dat je nageeflijk rijd en de figuurtjes netjes afwerkt.
SienenIvo schreef:orienta schreef:Daar ben je niets mee?![]()
Als het om dat paard in je profiel gaat en je rijd er B wedstrijden mee dan moet hij eerst meer gaan nageven voordat je punten omhoog gaan
Dat moet in de B niet....
SienenIvo"
[quote="Celly1996 schreef:dandir schreef:Euh...ik geloof niet dat er naar het ras gekeken wordt....Er zal nog wel iets schorten aan je rijstijl oid....