Heb nu eigen pony al aantal jaartjes en die lessen kosten 30 euro haha !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bente12 schreef:Jolijnn schreef:ik betaal nu 90 per 10 lessen!
rest hier in enschede is nog duurder!
Hey welke manege zit jij want ik wil ook graag op paardrijden maar mij ouders vinden de meeste manege best wel duur en als jij maar 90 euro hoeft te betalen voor 10 lessen?
Groetjes Bente13
Jolijnn schreef:ik betaal nu 90 per 10 lessen!
Bente12 schreef:Jolijnn schreef:ik betaal nu 90 per 10 lessen!
Hey welke manege zit jij want ik wil ook graag op paardrijden maar mij ouders vinden de meeste manege best wel duur en als jij maar 90 euro hoeft te betalen voor 10 lessen?
Groetjes Bente13
Citaat:Sinds 2017 rijd ik de paarden van Donna Oudshoorn. Dankzij haar ben ik in contact gekomen met de enduranceen daar ben ik haar ontzettend dankbaar voor. Eind 2018 werd ik geselecteerd voor het perspectievenplan, en op dit moment ben ik net doorgestroomd naar het B-kader
Autumnn schreef:Ik geloof hier helemaal niks van. In je profiel staat dat je 19 bent en je in het B-kader zit?Citaat:Sinds 2017 rijd ik de paarden van Donna Oudshoorn. Dankzij haar ben ik in contact gekomen met de enduranceen daar ben ik haar ontzettend dankbaar voor. Eind 2018 werd ik geselecteerd voor het perspectievenplan, en op dit moment ben ik net doorgestroomd naar het B-kader