Welke pony van ponyparkcity is wat voor mij?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 15:22

Coco2011 schreef:
Smart <3 <3 <3

Denkik beetje te klein voor iemand van 1.60??

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 08:59

Ik zou als ik jou was maar niet te veel op een pony richten. Je bent er nog nooit geweest(?), dus je weet denk ik ook niet hoe het daar gaat. Veel meiden zijn er al heel vaak geweest en zullen er dus ook alles aan doen hun lievelings pony te krijgen. Als jij je nu al gaat richten ik wil die en die pony en ze zijn straks weg ,dan moet je toch verder kijken voor een ander. Het is natuurlijk ook niet gezegt dat je de pony ook echt leuk vind. Als ik jou was dan zou ik er gewoon heen gaan en vragen om een leuke en lieve pony. Volgensmij is dat het beste. De mensen daar hebben meestal wel een geschikte pony voor je. :)

Wonderstruck

Re: Welke pony van ponyparkcity is wat voor mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 12:38

Ja, ben het helemaal ens met harriehoef. Maar je moet er wel echt om 2u zijn (meestal) om een leuke pony te hebben, die al wat ervaring heeft in ppc. Zo ben ik ook aan mijn lieveling gekomen, eigenlijk bijna iedereen wel.

ElineTommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:32

guppy23 schreef:
Als het aan mij ligt geen een
je bent te groot vind ik
neem toch lekker een looppony. :D

hier sluit ik me bij aan.
ik ben ook 1.63 meter
ik ook niet meer
af en toe een stapje
ik neem wel een gewone pony en geen looppony (TOMMY)
al heel lang men nummer #1
en ja dan kunnen andere niet rijden maar dan hoeft ie ook niet veel te zware kinderen rond te zeulen

Er zijn wel leuke
Ik weet niet of je ouders er vroeg willen staan. De rij gaat om2 uur 's middags open
maar als je ECHT een leuke wil moet je er om 9 uur staan
als je er rond 9 uur bent heb je van die populaire die alles doen zoals
black beauty, cappuccino, duo, spirit en bambi enso
maar je wilt een vlotte??
je hoeft toch niet perse te galloperen (in de beschrijving staat dat je alleen maar in de grote bak mag draven en galloperen)
IK kom er al een paar jaar en ik RIJ NIET EENS
het gaat toch niet om het rijden maar om het ponytje

k raad je aan om NIET met zweep te rijden
daarvan worden ze alleen maar bokkerig van
en ja iedereen doet het maar die slaan ze net zo lang tot ze luisterd

voor je zusje
goofy, teobaldus, pontiac, blonde choco, spikkel (is best snel en schrikkerig)

alleen af en toe in stap\
als ie zelf wil mag hij draven en galloperen.
heb je hyves?
kijk dan op de officiele ponyparkcity hyves
xoxo

ElineTommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:44

Mandy123104 schreef:
Nee zeker niet te groot! je komt nog niet eens tot de knie dus je past er nog supergoed op en mango is ook niet echt een makkelijke pony voor kleine kindjes dus :P

het gaat niet om de knieen
je mag met je hakken ongeveer een hand onder de buik uitkomen en een paard kan 20% van zen eigen gewicht dragen
dus kom je met je hakken tot zen buik
weegt je paard 300 (ongeveer een shet) kilo en jij 50
is dat goed

meary1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:08

Thomas

maritmistppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 11:37

Hey Mist is wel leuk en groot ik ben 1.65 en ik kan er nog op ze wil niet graag in golop maar dan mag eigenlijk ook niet ze is eigenwijs maar wel lief ze hoedt niet echt van rijden maar het is echt een knuffel beer!

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:49

Sorry hoor, maar 1.65 vind ik echt te groot voor Mist.. Me vriendin is 1.60 ofzo, past ook nog maar net op Mist..

Edit: heb even op je hyves gekeken, maar vind je toch echt te groot voor Mist, sorry.. Soms stappen kan nog wel, maar ik vind het totaal niet vreemd dat Mist niet meer in galop wil. Je bent duidelijk niet te zwaar voor Mist, maar het ziet ernaar uit dat je benen in de weg zitten. Ik zou als ik jou was gewoon lekker met Mist gaan wandelen, en soms even stappen, heel misschien soms een drafje..

lovekwenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 20:00

misschien ben je inderdaad een beetje te groot maar ik vind dat het wel moet kunnen je rijdt toch niet uren achter elkaar, een hele lieve en snelle pony is nolly ze is ook nog eens lekker groot voor een shet!

maritmistppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 19:48

Ik heb nooit gegalloppeerd met Mist!
En hein heeft me op Mist zien rijden, mijn moeder vroeg: Is ze te groot? Hein zij nee hoor als ze 5 cm langer was geweest kon ze er ook nog wel op...
En als ze met haar benen op de grond komt, kan ze er nog hues wel op zitten en 100meter stappen want ze is toch niet te zwaar.
Dat mag ik niet van mn ouders(gallopperen) want ik heb weinig ervaring...
Ik heb dat weekend(11 t/m 13 mei) maar totaal 3 uurtjes gereden)misschien nog wel minder!) en daar van misscien 7 minutjes gedraafd!
Ik rij niet met zweep...
Vindt me moeder niet nodig en ik ook niet.
Ze staat meestal bij het huisje of we lopen door het park en zijn in de bakken...
Poetsen haar de heletijd.
3 wortels halve appel veel snoepjes vooral als ze het supergeod en braaf doet!

paardje13g

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 22:13

maritmistppc schreef:
Ik heb nooit gegalloppeerd met Mist!
En hein heeft me op Mist zien rijden, mijn moeder vroeg: Is ze te groot? Hein zij nee hoor als ze 5 cm langer was geweest kon ze er ook nog wel op...
En als ze met haar benen op de grond komt, kan ze er nog hues wel op zitten en 100meter stappen want ze is toch niet te zwaar.
Dat mag ik niet van mn ouders(gallopperen) want ik heb weinig ervaring...
Ik heb dat weekend(11 t/m 13 mei) maar totaal 3 uurtjes gereden)misschien nog wel minder!) en daar van misscien 7 minutjes gedraafd!
Ik rij niet met zweep...
Vindt me moeder niet nodig en ik ook niet.
Ze staat meestal bij het huisje of we lopen door het park en zijn in de bakken...
Poetsen haar de heletijd.
3 wortels halve appel veel snoepjes vooral als ze het supergeod en braaf doet!

sorry hoor maar dit vind ik echt een banketstaaf verhaal..

maritmistppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 15:43

Wat bedoel je met bankterstaaf?

Ik wil geen ruzie maar ik vertel gewoon dat ik maar 3 uurtjes(miss nog wel minder) op mist gereden heb in 3 dagen en daarvan 5 minutjes gedraaft heb...

paardje13g

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 16:16

Nou dat mensen bij gaan houden welke dag, hoelang met een zweep etc hebben gereden.

Zucht.. vroeger was het veel leuker in ppc zonder al die penny meisjes..

maritmistppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 20:06

Hoezo bijhouden? We konden niet echt op mist rwijdenndus we hebben haar gewoon als verzorgpony gehouden

poeki01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 17:10

Kelly is echt een superr pony!! zal nooit een stap verkeerd zetten en loopt het tempo dat je wilt! alleen ik weet niet of ze nog meeloopt want het is eigenlijk een pony van de dochter van de eigenaar maar zij had niet zoveel tijd dus heeft Kelly een poosje meeglopen omdat ze anders te dik werd. Als je wat meer humor wilt is Bobbie ook echt leuk!! Ze lijkt echt heel traag in het begin maar zodra je wat verder bent (in het "bos") dan kan ze super snel! en ze weet altijd de kortste weg naar het huisje :p
Ohja als Kelly er niet meer is, is Angel ook goed die is ook super braaf en zal niet snel iets fout maar wel voorwaarts!
en Easy ligt aan z'n bui want 1x was die geweldig en 1x toen we er waren (op het einde van het jaar) was die niet zo lief maar die zal wel geen zin meer hebben gehad..
verder is Cappuccino volgens mij ook heel lief maar die heb ik maar een dagje gehad toen.. en van de rest weet ik het niet echt..

poeki01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 17:16

xXMayaXx schreef:
Sorry hoor, maar 1.65 vind ik echt te groot voor Mist.. Me vriendin is 1.60 ofzo, past ook nog maar net op Mist..

Edit: heb even op je hyves gekeken, maar vind je toch echt te groot voor Mist, sorry.. Soms stappen kan nog wel, maar ik vind het totaal niet vreemd dat Mist niet meer in galop wil. Je bent duidelijk niet te zwaar voor Mist, maar het ziet ernaar uit dat je benen in de weg zitten. Ik zou als ik jou was gewoon lekker met Mist gaan wandelen, en soms even stappen, heel misschien soms een drafje..

ze mag het toch zelf weten? Als die mensen daar er niks van zeggen, zal die pony heus niet doodgaan! Tuurlijk is het niet goed als een te zwaar iemand erop zit maar als ze toch heel licht is? en als je je benen aanklemt zoals in draf en galop wel zal moeten omdat je er anders afvalt hangen ze niet zo in de weg hoor..

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 17:25

Heb getemd topic is oud en nutteloos.

paardjelovex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 19:32

Ik ben er al lang niet meer geweest, maar ik had een kleine ondeugede pony, Macho!
Ik weet niet meer hoe groot die is enzo, moet je maar even kijken!

naomiluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 20:02

een shet kan wel 10 keer zijn eigen gewicht dragen dat is echt geen probleem hoor ;)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 20:05

naomiluna schreef:
een shet kan wel 10 keer zijn eigen gewicht dragen dat is echt geen probleem hoor ;)

_O- tuurlijk, want een shet kan een mens van 1500kg dragen :)*

naomiluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 20:15

Joycebunny schreef:
naomiluna schreef:

_O- tuurlijk, want een shet kan een mens van 1500kg dragen :)*

overdrijven is ook een vak >;)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 20:46

Precies Naomiluna, overdrijven is ook een vak.

Als een shet 150 kilo is.. Jij zegt: hij kan 10 keer zn eigen gewicht dragen.
150 x 10 = 1500 kilo.

Dus jij denkt dat een shet 10x zn eigen gewicht kan dragen? _O-
Nou sorry meis.. Maar een shet kan nog niet eens één keer zn eigen gewicht dragen.

naomiluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 20:58

oeps faal :))

naomiluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 21:05

nu ik het zo lees voel k me best dom maar ik heb het ergens gelezen k weet alleen niet meer waar

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 21:19

Ik denk dat je zelf wel ziet welke pony je toegewezen krijgt, voor zover ik weet mag je niet kiezen.
Het is dan aan jou en je ervaring te bepalen of je erop gaat zitten of andere leuk dingen gaat doen. :)