Coco2011 schreef:Smart![]()
![]()
Denkik beetje te klein voor iemand van 1.60??
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
guppy23 schreef:Als het aan mij ligt geen een
je bent te groot vind ik
neem toch lekker een looppony.
Mandy123104 schreef:Nee zeker niet te groot! je komt nog niet eens tot de knie dus je past er nog supergoed op en mango is ook niet echt een makkelijke pony voor kleine kindjes dus
maritmistppc schreef:Ik heb nooit gegalloppeerd met Mist!
En hein heeft me op Mist zien rijden, mijn moeder vroeg: Is ze te groot? Hein zij nee hoor als ze 5 cm langer was geweest kon ze er ook nog wel op...
En als ze met haar benen op de grond komt, kan ze er nog hues wel op zitten en 100meter stappen want ze is toch niet te zwaar.
Dat mag ik niet van mn ouders(gallopperen) want ik heb weinig ervaring...
Ik heb dat weekend(11 t/m 13 mei) maar totaal 3 uurtjes gereden)misschien nog wel minder!) en daar van misscien 7 minutjes gedraafd!
Ik rij niet met zweep...
Vindt me moeder niet nodig en ik ook niet.
Ze staat meestal bij het huisje of we lopen door het park en zijn in de bakken...
Poetsen haar de heletijd.
3 wortels halve appel veel snoepjes vooral als ze het supergeod en braaf doet!
xXMayaXx schreef:Sorry hoor, maar 1.65 vind ik echt te groot voor Mist.. Me vriendin is 1.60 ofzo, past ook nog maar net op Mist..
Edit: heb even op je hyves gekeken, maar vind je toch echt te groot voor Mist, sorry.. Soms stappen kan nog wel, maar ik vind het totaal niet vreemd dat Mist niet meer in galop wil. Je bent duidelijk niet te zwaar voor Mist, maar het ziet ernaar uit dat je benen in de weg zitten. Ik zou als ik jou was gewoon lekker met Mist gaan wandelen, en soms even stappen, heel misschien soms een drafje..