Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cinn87 schreef:En wat dacht je van al die mensen die de appels, peren etc even beetpakken en weer terug leggen? misschien zijn er mensen tussen die eerst in hun neus gepeuterd hebben of naar de wc geweest zijn.
Heb ik toch liever een hond.
Zoiezo zie ik liever honden in een winkel dan jankende en krijsende kinderen! Ik vind dus dat je je hond best mee kan nemen naar een winkel mits hij goed onder apel is en niet de hele winkel op stelten zet,

Thirty schreef:Dus dan mag je nooit meer even winkelen? Babies huilen nu eenmaal wel eens. Of moeten die maar 24 uur thuis zitten? Da's ook wat.
Of je moet zelfs oppas zoeken als je even naar de winkel moet?
Hallo zeg, in wat voor wereld leven jullie?
Thirty schreef:Dus dan mag je nooit meer even winkelen? Babies huilen nu eenmaal wel eens. Of moeten die maar 24 uur thuis zitten? Da's ook wat.
) mee maar kinderen die al dondersgoed weten dat ze moeten luisteren naar mama en papa en dit dus niet doen, vervolgens op de grond gaan liggen en gaan janken! Janine1990 schreef:Thirty schreef:Dus dan mag je nooit meer even winkelen? Babies huilen nu eenmaal wel eens. Of moeten die maar 24 uur thuis zitten? Da's ook wat.
Ik denk dat de quote van Cinn87 ook wel opgaat voor kinderen.
Hond mee, mits onder appèl, kind mee, ook mits onder appèl.
Heb overigens nog nooit een hond in een winkel gezien die zich niet kon gedragen.

En daarbij, als de persoon in kwestie (en nee, dat is niet altijd een aso, zo beschouw ik mezelf iig niet met m'n HBO..) de hond gewoon aan een korte riem heeft en erop let dat hij/zij niet aan de spullen zit, zie ik er écht geen probleem in
Mijn hondjes gaan meestal gewoon even zitten of liggen als ze op mij wachten als ik in de rij sta of aan het bekijken ben. cinn87 schreef:Thirty schreef:Dus dan mag je nooit meer even winkelen? Babies huilen nu eenmaal wel eens. Of moeten die maar 24 uur thuis zitten? Da's ook wat.
Ik bedoel hier idd geen baby's ( dat weet ik ook wel dat die dat nog niet snappen) mee maar kinderen die al dondersgoed weten dat ze moeten luisteren naar mama en papa en dit dus niet doen, vervolgens op de grond gaan liggen en gaan janken!
Janine1990 schreef:Thirty schreef:Dus dan mag je nooit meer even winkelen? Babies huilen nu eenmaal wel eens. Of moeten die maar 24 uur thuis zitten? Da's ook wat.
Ik denk dat de quote van Cinn87 ook wel opgaat voor kinderen.
Hond mee, mits onder appèl, kind mee, ook mits onder appèl.
Heb overigens nog nooit een hond in een winkel gezien die zich niet kon gedragen.
Thirty schreef:Je hoeft niet een hele dag te gaan winkelen om met een huilende baby te zitten, en dat is volgens haar andere mensen lastig vallen