in het bos lees echt grappig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:03

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 09-11-24 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:05

0152141488 schreef:
Ooit word een penny een bokker.

Ik weet zeker dat jullie vroeger ook penny's waren.

Je hebt penny's en onverstandige-niets-willen-aannemen-of-willen-leren-penny's. ;)

Ann_moi

Re: in het bos lees echt grappig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:33

En je hebt ook jonge meisjes die wel erom kunnen lachen en geen penny zijn. Vroegah vond ik het ook leuk als de pony er even een stukje vandoor ging, nu niet meer, maar als alles goed afloopt en er gaat iets mis, dan kan ik daar nog steeds om lachen. Ben ik nu ook een penny? Er bestaat ook lachen uit opluchting of omdat het moment grappig is.

Ik vind het kinderachtig dat sommigen hier zich zo laatdunkend uiten tegen de ts. Penny's schijnen ook vaak betweterig te zijn... :=

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 21:34

Wat zijn jullie een stelletje zeikers zeg 8)7

femkesofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 21:49

lisafloris schreef:
ikke nog niet hoor

en Liesje 1611 doe normaal!

Doe zelf normaal, ;)

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 22:38

lisafloris schreef:
KirstenVosje ik heb al 5x of meer op een paard gezeten die op hol sloeg en ben nog nooit gevallen en idefix4 jij moet niet zo reageren als je zomaar wat zegt doe het dan maar niet bedankt sommige mensen dat jullie me gewoon laten genieten ik dacht leuk ik zet een topic neer maar nee straks gebeurt er dit en dat doe ff normaal als je niet normaal kan reageren zeg dan niks en zoek lekker een andere topic op doei kom op zeg.

Niet stom bedoeld hoor, maar wat is in jouw ogen dan 'op hol slaan' ? Ik denk dat wij daarin een meningsverschil hebben. :)

ponytjuh76

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:39

Even een kleine opmerking over het "er nog nooit afgevallen zijn" :o

Ik rijd nu 10 jaar paard en ben er in de eerste 9,5 jaar nooit afgevallen terwijl ik altijd op de ergste lastpak werd gezet. Nu, in het laatste halfjaar, ben ik er in totaal 4 keer afgevallen. Als jij er op 11-jarige leeftijd in 4 jaar nog nooit af bent gevallen vind ik dit erg knap en ik weet dat je door moeilijke paarden een hele goede zit ontwikkelt, maar ik heb 9,5 jaar op zulke pony's gereden en zit nu in mijn overstap naar paarden, vandaar mijn meermalige vlieglessen :) Paarden kunnen wat heftiger lijken ivm de grotere maat, maar ook een pony kan erg zijn, dit heb ik 2 weken geleden meegemaakt met een pony waar ik overheen kon hangen. Ik moest hem uitproberen maar ben vervolgens 2 keer opnieuw opgestapt en 2 keer achterover om mijn hoofd geklapt en flauwgevallen. :') Je kan nog zo'n goede zit hebben maar dat je eraf valt komt waarschijnlijk nog wel een keer :P Niet dat ik je bang wil maken! :) Maar pas dus wel op met wat je zegt over eraf donderen haha :)

Verder moet ik zeggen dat veel bokkers overdreven reageren hoor :o De TS zegt dat de pony altijd wel eventjes een gekke 5 minuten heeft, maar dat ze hem gemakkelijk terug kan krijgen. Ook rijd ze op een afgelegen terrein waar veel gereden wordt. als er iemand meegaat, is er vaak niks aan de hand en de TS heeft ook ouders en die zetten hun dochter heus niet zomaar op een "Levensgevaarlijk paard wat anderen in gevaar brengt" ;)

Ik kon het verhaal niet volgen, maar weet nu wat je bedoelt :')

ponytjuh76

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:47

Edit: Veel paardrijkindertjes noemen aan de kant springen ook al op hol slaan, dus neem het alsjeblieft niet zo serieus :') en ik zag een opmerking over dat het onverstandig is om haar "alleen buiten te laten rijden" Ik moet toch even zeggen dat je beter moet lezen voor je commentaar geeft want TS had in een reactie gezegd dat er altijd iemand meegaat bij een buitenrit. :j

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 17:54

Wat kan bokt toch weer heerlijk aardig zijn tegen jongere kinderen zeg, mijn vriendin van 13 vind het ook grappig als pony lief aan het bokken slaat of er vandoor rent. Ik ben zelf ook 13 en vind het totaal niet leuk, ieder zijn mening ;)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 17:57

als dit fout was afgelopen....... #)

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 18:02

Ja maar dat is het niet;-) . Als als altijd. Als ik ga springen kan het ook verkeerd af lopen omdat mijn pony hard gaat. Als ik met mij net 4 ga dressuuren in de binnen bak met een dekentje op omdat het zo koud is kan er ook van alles gebeuren. Het is nu goed afgelopen en zij heeft lol gehad, leuk voor haar.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 18:03

Ja heel grappig als je paard ervandoor gaat :?

MarZZJaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 18:04

En juist omdat je er waarschijnlijk nog nooit goed hard af bent gevallen kan je er nu nog om lachen.
Iedere ruiter maakt het ooit mee dat je zo hard valt dat je de volgende keer wel 2x goed na denkt.

Verder ben ik blij dat je je pony weer goed onder controle kreeg en er niets ergs is gebeurd!

Lisaartje_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 21:28

ik rijd altijd op paarden en mijn paard rend altijd heel snel in rengalop onverwacht rechtdoor een paar meter en dan stopt hij en er gaat altijd iemand mee met mij ik rijd egt niet aleen. :)
Laatst bijgewerkt door Lisaartje_x op 05-02-12 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 21:30

heb je geen foto dat je aan het rijden ben?

Lisaartje_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 21:31

oke Afbeelding niet heel goed maar je ziet wel hoe rustig het er is :)

gerdine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:19

ik snap dat je de reactie als je er voor de 2e keer lang skomt grappig vindt. toch vindt ik dat je paard als ie iets engt vindt hij jou moet vertrouwen en zich kan gedragen.
btw: een van me ponys heet ook floris<3

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:26

oh jeetje! Heb niet eens alle reacties geleze maar wat kunnen mensen zich ontzettend druk maken om iets kleins zeg. Haar paard sloeg op hol, niet erg grappig nee. Mijn eerste gedachte was eerder dat het niet echt een boeiend genoeg verhaal was om een heel topic over te openen, maar bokt bewijst het tegendeel! Hij staat namelijk bij actieve onderwerpen! :D

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:44

lisafloris schreef:
ik rijd altijd op paarden en mijn paard rend altijd heel snel in rengalop onverwacht rechtdoor een paar meter en dan stopt hij en er gaat altijd iemand mee met mij ik rijd egt niet aleen. :)

rengalop? _O- Dat gaat wel even heel veel harder dan normaal galopje :=
Dus denk het niet ,maar vallen is niet erg hoor ;)

Je zegt dat je nog nooit gevallen bent maar wel al OOO zoo veel bokkende en steigerende paarden hebt ''getemd '' (om maar even in de penny sfeer te blijven) ,maar vallen is niet iets voor slechte ruiters hoor.

OOK goede ruiters vallen weleens ,dat heet paardrijden ;)

ponytjuh76

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:36

alsjeblieft mensen.. maak hier nou niet zo'n probleem van :+ TS is volgens mij al genoeg geschrokken door de eerste paar reacties, is het nu niet genoeg? ;)

Verder houd ik me bij mijn voorafgaande verhaal en ik vraag niet om commentaar.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 11:51

Jeetje 4 pagina`s al.....

Lisaartje_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-12 16:31

Ellin_ ik zeg ook helemaal niet dat ik het slecht vind als iemand valt maar mensen zeggen het zo dat ik er zo op reageer snappie?

guppy23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 16:41

Er was toch zo'n uitspraakvan als je 3 keer valt ben je een echte ruiter ofzow... Xd

Lisaartje_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-12 16:44

oke haha

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 17:55

Liever een onbevreesd ruitertje die vriendelijk rijdt en lol heeft dan tegenovergesteld...