Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lisafloris schreef:KirstenVosje ik heb al 5x of meer op een paard gezeten die op hol sloeg en ben nog nooit gevallen en idefix4 jij moet niet zo reageren als je zomaar wat zegt doe het dan maar niet bedankt sommige mensen dat jullie me gewoon laten genieten ik dacht leuk ik zet een topic neer maar nee straks gebeurt er dit en dat doe ff normaal als je niet normaal kan reageren zeg dan niks en zoek lekker een andere topic op doei kom op zeg.

Paarden kunnen wat heftiger lijken ivm de grotere maat, maar ook een pony kan erg zijn, dit heb ik 2 weken geleden meegemaakt met een pony waar ik overheen kon hangen. Ik moest hem uitproberen maar ben vervolgens 2 keer opnieuw opgestapt en 2 keer achterover om mijn hoofd geklapt en flauwgevallen.
Je kan nog zo'n goede zit hebben maar dat je eraf valt komt waarschijnlijk nog wel een keer
Niet dat ik je bang wil maken!
Maar pas dus wel op met wat je zegt over eraf donderen haha 
De TS zegt dat de pony altijd wel eventjes een gekke 5 minuten heeft, maar dat ze hem gemakkelijk terug kan krijgen. Ook rijd ze op een afgelegen terrein waar veel gereden wordt. als er iemand meegaat, is er vaak niks aan de hand en de TS heeft ook ouders en die zetten hun dochter heus niet zomaar op een "Levensgevaarlijk paard wat anderen in gevaar brengt"
en ik zag een opmerking over dat het onverstandig is om haar "alleen buiten te laten rijden" Ik moet toch even zeggen dat je beter moet lezen voor je commentaar geeft want TS had in een reactie gezegd dat er altijd iemand meegaat bij een buitenrit.

lisafloris schreef:ik rijd altijd op paarden en mijn paard rend altijd heel snel in rengalop onverwacht rechtdoor een paar meter en dan stopt hij en er gaat altijd iemand mee met mij ik rijd egt niet aleen.
Dat gaat wel even heel veel harder dan normaal galopje 

TS is volgens mij al genoeg geschrokken door de eerste paar reacties, is het nu niet genoeg?