Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en voor de rest genieten met je verzorgpaardjes!Dat geluk heb je toch al!
Toen ik mn pony (van 1,20m) kocht en daar zo veel plezier aan beleefde kwamen mn ouders er ineens mee dat ze altijd het idee hebben gehad dat ik wat, tsja, angstig is het goede woord niet...ben geweest met ''grote'' paarden. Zeiden zelfs nog dat als ik echt potentie had gehad oid dat er dan wel een paard was gekomen. Al moet ik zeggen, dat laatste kwam van mams nadat ik erachter was gekomen dat paps na mn 3e les al een pony voor me wilde kopen en zij het tegenhield, dus weet niet hoe betrouwbaar ze was
) Annika__ schreef:Je ouders vinden het te duur, punt. Je kunt niet van ze vragen om een paard te betalen terwijl ze dat niet kunnen. Ik weet zeker dat je ouders je met alle liefde een paard zouden geven als ze genoeg geld hadden.

Ik had bij de manege toen ook het geluk dat ik geen beginner meer was en kon instromen, anders had ik ook op de wachtlijst gekomen... En paard afzadelen en verzorgen na de les is ook niks vreemds aan
Kelllyy schreef:we zijn niet arm,
en ik wil er een niet voor alleen te rijden..
Dus mijn tip: zoek een verzorgpony! Je kunt van een verzorg pony heel veel leren, en je hoeft niet alle kosten op je te nemen !
)