jaa klopt
ik ga ook van die manege af
ben dus ook op zoek naar een verzorgpony waarbij ik niet zo veel hoef te betalen
want die manege is niet alleen onverantwoordelijk maar ook best wel duur
en het begint nu ook heel ongezellig te worden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en toe nopeens zag ik die etende snoet wel heeeuul dichtbij
Elin_ schreef:Hihi op je paard als een ''jockey'' gaan zitten zonder zadel .. paardje wou eten..
Ik ben over de hals heen gerolden toe nopeens zag ik die etende snoet wel heeeuul dichtbij
![]()
(lag er dus gewoon naast)
Toppie hoor jockey spelen zonder zadel!
Viel je er af en werd bijna opgegeten door je paard
Gelukkig niet zo veel pijn gedaan.
Gelukkig kon ik er achteraf wel om lachen, de hele groep heeft een dvd gekregen met allerlei foto's en filmpjes, ook deze actie dus. Had me overigens niet heel erg bezeerd
Stond voor m, hij deed zn hoofd omhoog en ik zat zowat op zn hals

) maar toen sprong hij toen ik al wankel zat met 4 benen in de lucht, steigerde daarna en gaf een bok en toen landde ik na een 3 dubbele salto plat ( op me rug benen gestrekt en armen gesterkt ) op de grond
__Nienke schreef:Een val blijft me nog altijd bij.![]()
Was op mn verzorgpony aan het rijden en haar baasje had alvast voer in haar bak gedaan. Pony had dat in de gaten en pakt dus ineens het bit vast en sprint naar de stal. De bovendeur van de stal was dichtgewaaid, maar de onderdeur stond op en die pony kon daar precies onderdoor. Ze was alleen even vergeten dat ik nog op haar rug zat en ik knal dus zo tegen die bovendeur aan en glij via haar kont op de grond.
) van Sambuca, een lekker snel paardje, dus gingen we lekker galopperen en ik verlies mijn beugels dus vrij snel en voeten dus uit beugels, steeds schever zakken, en toen ik ong. horizontaal hing besloot ik los te laten, een val van 50 cm dus :p, deed geen pijn gelukkig, en er weer opgestapt, die les weer bijna gevallen(Sambuca wou galopperen en ik was 't er niet mee eens)
lenig..
) vliegt over zijn nek op de grond
"maar paarden zijn ook heel glad!"