Het is trouwens niet de bedoeling dat mijn vriend er vaker op gaat. Vind hij heel niet leuk Hij heeft vroeger op de MAS verplicht paardrijden gehad (Was dat nu nog maar ). Maar daarna de paarden echt afgezworden Nee hij is absoluut geen paardenfan. Hij is er dus ook maar voor een enkele keer op gekropen. (Meteen foto's, bewijs ).
Ze toont wel heel groot. Maar ze blijft maar een ukkie. Dus af en toe controleren vind ik wel prettig. Voor mijn eigen gevoel ben ik niet te groot. Maar je weet maar nooit
StillAngel: past makkelijk Leinearthur: past ! xJolien: ik denk 1.60 ?? geen idee.. xxOrlando: past DNIEZE: past makkelijk Calanddra: past ook makkelijk ! AP_art: je vriend past haha en jij al helemaal
Ik vind het lastig om te beoordelen bij iemand in verlichte zit. Dan kan je niet goed inschatten hioever de benen van de ruiter onder het paard vandaan komen ed. Wel lijk je mij voor het eerste paard wat te groot, 2e gaat nog net
L_isanne
Geplaatst: 01-11-10 20:22
Ik vind dat het past. Zie haar altijd rijden en het past gewoon prima, zeker op de 2e pony.