Nee .. ik kan het niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:49

:n Ah Chaos, wie is er hier nou kinderachtig bezig??
Citaat:
Al mijn reacties zijn onderbouwd daarom zijn het er zo veel..
Heb je een bord voor je hoofd of doe je alsof?

Citaat:
Maar blijkbaar is dat hopeloos, want jij vind jouw gedrag normaal..

Wilde je zeggen dat alleen jouw waarheid 'normaal' is?? Je dramt je zin door, vind ik niet normaal!

Citaat:
maar blijkbaar kan ik iig beter relativeren dan jij.

En hier zijn de meningen dan over verdeeld. Als dit jouw manier van relativeren is...
Laatst bijgewerkt door Leeuwnie op 12-09-10 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:53

kom nu het topic binnen :o
heb het ook gehad, mijn vzp had ook een ander meisje waar ze een band mee had, dan keek ik haar foto's op hyves en voelde ik een steek van jaloezie omdat ik dacht dat ik niet zo'n band met haar had...
nu is ze helemaal weg, heb er de afgelopen week enorm om liggen janken maar toen merkte ik pas dat ik een sterkere band met haar had dan dat andere meisje maar nu kunnen we elkaar steunen.
ik vind het niet egoistisch van je, ik snap het wel ;)
probeer gewoon niet teveel aandacht eraan te besteden en richt je lekker op je eigen beessie, verder gewoon gezellig praten over dingen, dan merk je (meestal denk ik) dat jij tot nu toe meer met je ex-vzp hebt meegemaakt dan zei, klinkt dan ook weer heel aso en dom maar mij geeft dat soms best een goed gevoel geven. Al moet je dat dan niet laten merken... ;)

even voor de duidelijkheid: ik hoef er van mij geen commentaar op dat dit ook ego of aanstellerig is, het gaat er toch om dat je je niet klote voelt of niet dan? :o

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:55

Als je niet volledig quote heeft het ook geen zin te reageren.. :+

Maar om toch antwoord te geven op deze uit verband gehaalde citaten:

Mijn waarheid is niet normaal, zeg ik ook niet.
Wel zeg ik dat ik haar gedrag naar L toe niet normaal vindt. :) En dat is mijn recht. Ik drijf nergens MIJN zin door, wat zou ik naar mijn zin willen hebben dan? :+ Ik blijf herhalen omdat ze het duidelijk niet snapt wat ik probeer te zeggen, en het bovendien niet wil snappen.. En met zo'n topic kun je op zijn minst openstaan voor andere.

Tweetyj

Re: Nee .. ik kan het niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:58

@chaos
ik heb het niet helemaal gevolgd maar ze doet het toch niet tegen L of heb ik dat nou?
achter iemands rug om zonder degene er mee te kwetsen en het voor jezelf houden is toch geen ramp? Als ze L nou zou gaan uitschelden omdat zij Jo nu verzorgt? :o
correct me if I'm wrong :o

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:06

Nou, hoe en wat ze precies tegen L gezegd heeft weet ik verder niet. Maar TS haar houding ten opzichte van L in dit topic vind ik niet helemaal kunnen idd. Lijkt mij niet dat je dan mooi weer gaat spelen wanneer je L irl treft.

Verder snap ik heel goed dat je je rot voelt, en zelfs jaloers bent. Want dat is het feitelijk. Maar er is ook een moment dat je je eroverheen moet zetten. Zeker in geval van TS - Pony is beter af bij L, TS heeft eigen pony.. Dan denk ik: Get over it.

En blijkbaar vinden sommigen mij heel vijandig, maar als ik mijn eigen berichten teruglees zie ik dat nergens terug. Of laat ik het zo stellen, had iemand dit naar mij gestuurd dan had ik me niet gekwetst of aangevallen gevoeld..

En dat is ook mijn grootste punt, want omdat ik het niet vanaf het begin eens was met TS, wordt ik als vijandig en kwetsend gezien. Maar zo is het niet, ik heb slechts een andere mening. :)

aaanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:08

Ik begrijp hoe je je voelt! :(:)
Heb het zelf meegemaakt, het lijkt dan idd misschien dom, maar het is wel een pony waar je tijdenlang een band mee hebt gehad, en dan zie je die in 1 x op iemand anders profiel staan.. Echt een poedersuiker gevoel is dat.

Maar meid, probeer je er over heen te zetten! Je mag haar blijven opzoeken, en je hebt nu ook je eigen. Moet je eens nadenken hoe het zou zijn als je haar helemaal nooit meer mocht zien. Dan is dit nog een geluk! :+:

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:12

Nou ik vind het nogal penny achtig klinken, ga lekker leuke dingen met je eigen pony doen en wees blij dat Jo een leuke verzorgster heeft.

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:15

Ik heb hetzelfde gehad :j
Er kwamen in eens allemaal beginner kindjes, die er 3 keer per week les op kregen.(Eigenaars beslissing, zit een heel verhaar achter, maar dat ga ik hier niet neerzetten) Toekijken hoe ze vooruit getrapt werd en met zweep gewerkt werd, terwijl ze bij mij zo actief was... Niet fijn :n
Ze ging er ook op achteruit, en verleerde alles. Alles wat we bereikt hadden, weg.
Ik heb toen veel gehuild, en heb me toen ook niet zo aardig gedragen tegen een aantal van die kinderen.
Maar ik kreeg het optijd door, en heb me ook heel erg verontschuldigt.
Toen ben ik ook goede vrienden met ze geworden, en heb ze ook geholpen met dingen.

Ik ben haar wel helemaal kwijtgeraakt, helaas.
Ze is plots verkocht, maar ik begrijp helemaal hoe je je voelt :j
Sommige vinden het egoistisch, maar dat soort gevoelens zijn gewoon niet te vermijden.

Ze zouden zich moeten voorstellen dat een vreemde op hun eigen paard gaat rijden etc, zo voelt het een beetje.
Laatst bijgewerkt door Cheetahfan op 12-09-10 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 22:16

Chaos schreef:
Nou, hoe en wat ze precies tegen L gezegd heeft weet ik verder niet. Maar TS haar houding ten opzichte van L in dit topic vind ik niet helemaal kunnen idd. Lijkt mij niet dat je dan mooi weer gaat spelen wanneer je L irl treft.

Verder snap ik heel goed dat je je rot voelt, en zelfs jaloers bent. Want dat is het feitelijk. Maar er is ook een moment dat je je eroverheen moet zetten. Zeker in geval van TS - Pony is beter af bij L, TS heeft eigen pony.. Dan denk ik: Get over it.

En blijkbaar vinden sommigen mij heel vijandig, maar als ik mijn eigen berichten teruglees zie ik dat nergens terug. Of laat ik het zo stellen, had iemand dit naar mij gestuurd dan had ik me niet gekwetst of aangevallen gevoeld..

En dat is ook mijn grootste punt, want omdat ik het niet vanaf het begin eens was met TS, wordt ik als vijandig en kwetsend gezien. Maar zo is het niet, ik heb slechts een andere mening. :)

ik heb tegen har niets gemeens gezegt
ook verder dn dittoppic nooitover haar gepraat ;) ja aleen goed [nu dus]
het is namelijk wel een erg aardig meisje :)
dus

Ach ja ik gun het haar van harte
Ook omdat ze zo ''meedelevend'' naar mij teo is (ze snapt me en ik mag komen en haar tips geven etc)

dat vind ik erg fijn + goede band met eigenaar

dus het puzzeltje in zijn geheel is wel erg fijn :)) dus ik gun het haar ook!

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 22:18

Peuk schreef:
Nou ik vind het nogal penny achtig klinken, ga lekker leuke dingen met je eigen pony doen en wees blij dat Jo een leuke verzorgster heeft.

en ik vind dit erg simpel klinken
jij voelt niet wat ik voel(de) dus daar kun je niet over oordelen.
;)

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:34

xTinkertje schreef:
Peuk schreef:

;)

Waarom sla je nu iedereens mening af, die anders is dan die van jou?

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:41

als ze het niet eens is met iemands mening mag ze dat best laten blijken hoor ? ik denk niet dat de ts veel heeft aan jou opmerking ;)
@chaos; ts heeft zover ik lees nooit iets verkeerds/gemeens tegen L gedaan dus ik snap niet wat jij verkeerd vind aan haar opstelling tegenover L.

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:50

Ik begrjip heel goed wat jij bedoelt. Ik kon het vroeger niet eens hebben als een stel meiden mijn verzorgshetlander poetsten (nu inmiddels mijn eigen shetlander). Dat gevoel kun je niet echt uitleggen, maar je hebt die pony toch onwijs veel geleerd en je geeft echt heel veel om dat beestje. En als er dan opeens iemand is die er net, ik noem maar wat, een maandje mee bezig is en dan al helemaal doet alsof ze een hele sterke band hebben, dan begrijp ik dat je dat niet zo goed kunt hebben. :)
Ik vind dat sommige hier er ontzettend makkelijk over praten, ik denk dat als je dit zelf nooit hebt meegemaakt, je je niet goed kunt inleven in wat zij voelt. Ze zoekt gewoon naar een beetje begrip en een paar steunende woorden en niet naar mensen die vinden dat ze zich aansteld. :=

Meid, zodra het lekker gaat met je eigen pony, laat je Jo wel weer een beetje los en zul je haar gewoon zien als je vertrouwde leerpony, komt helemaal goed! Geef L ook een kans! :)

quintyxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:51

Begrijp volledig hoe je je voelt..
Ik had verzorgpony en die deed ik niet meer vanwege de ruzie's met de andere verzorger.
Kon er dus ook niet langs maar zag wel elke keer foto op hyves met MIJN schatje enz..
Veel sterkte, gelukkig kun jij wel langs en komen rijden als je tijd hebt!

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 20:02

ik begrijp het best.
ik heb dit ook meegemaakt, en vond het ook totaal niet leuk !

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-10 20:28

mang schreef:
als ze het niet eens is met iemands mening mag ze dat best laten blijken hoor ? ik denk niet dat de ts veel heeft aan jou opmerking ;)
@chaos; ts heeft zover ik lees nooit iets verkeerds/gemeens tegen L gedaan dus ik snap niet wat jij verkeerd vind aan haar opstelling tegenover L.

L wist helemaal niets van wat ik vond etc ;) Ik mocht van mij zelf wel ''zeuren en verdrietig'' maar niet dat L eronder lijd
En zoals er al staat heb ik gezellig contact met haar en valt het me allemaal mee :')
Ze is erg aardig dus dat is ook een dikke + ! (pluspunt :+)

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:11

Ies_ schreef:
Ik vind dat sommige hier er ontzettend makkelijk over praten, ik denk dat als je dit zelf nooit hebt meegemaakt, je je niet goed kunt inleven in wat zij voelt. Ze zoekt gewoon naar een beetje begrip en een paar steunende woorden en niet naar mensen die vinden dat ze zich aansteld. :=

Ik heb het zelf meer dan vaak meegemaakt, maar je moet je zelf er echt overheen zetten.
Ze heeft er zelf voor gekozen, dus om dan een topic te openen? Snap ik niet zo.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 19:37

Daarom is iedereen verschillend __Leonie ;)
Jij voelt het mischien weer anders dan ik ;)
Daarom is ieder mens Uniek

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-10 21:13

Nou even voor de meelezende mensen ik ga waarschijnlijk dit weekend weer naar Jo toe :))

quintyxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 21:18

__Leonie schreef:
Ies_ schreef:

Ik heb het zelf meer dan vaak meegemaakt, maar je moet je zelf er echt overheen zetten.
Ze heeft er zelf voor gekozen, dus om dan een topic te openen? Snap ik niet zo.

Ze heeft er niet zelf voor gekozen dat dat meisje die dingen telkens plaatst.
En daar gaat dit topic nou eenmaal over.
En xTinkertje, geweldig nieuws!
Veel plezier

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 17:45

Bedankt :))

Binnekort ga ik een shoot met Jo doen zegmaar om het ''echte verzorgen'' af te sluiten (Dit wou ik al een half jaar maar dan niet om af te sluiten maar gewoon om de foto's)

Daarna kan ik wel gewoon komen etc maar dan heb ik meer het gevoel dat ze niet ''even is overgenomen'' als julie me begrijpen :j

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 19:28

groot gelijk ;)
zo kan je er ook vrede mee hebben en het goed afsluiten enzo ;)
veel plezier met de shoot (a)

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 19:44

xTinkertje schreef:
Peuk schreef:

;)

Hoe weet jij dat? ;)
Daarbij; ik geef mijn mening, als je daar niet tegen kunt moet je geen topic openen.
Wees blij dat je een eigen pony hebt waar je leuke dingen mee kunt doen en gun iemand anders het plezier met Jo.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 19:59

Ik maak zelf wel uit of ik een toppic open ja of nee
Laat dat even duidelijk zijn.

maar heeul mischien (vast weerniet) begrijp je dat ik 10 x dezelfde reactie (Nouja dezelfde boodschap) van 10 verschillende mensen nogal zat word.

En jij bent ook (pas) 16 hoor dus zo veel ouder ben je ook weeer niet.
Om dan over penny achtig te spreken.

Sorry voor deze reactie maar af en toe ben ik dat bokt gezeik echt zat.

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 20:02

Deze oude taart heeft hier zo haar eigen idee over. Jonge meisjes hebben gevoelens van grote liefde en genegenheid voor ponies dat is gewoon een feit. Het is je allesie, je grote liefde. Later als er jongens in het spel komen wordt dit vaak al een heel ander verhaal. Dan wordt de jongen de grote liefde en het allesie (en nee niet bij iedereen maar er veranderen wel degelijk dingen). Dit is een soort liefdesverdriet. Het is te vergelijken met dat je je ex vriend met een ander ziet opeens en dat kan echt verschrikkelijk zijn ookal gun je hem alle liefde van de wereld en heb je zelf al een andere nieuwe liefde. Maar ook dat slijt net zoals dit. En ik begrijp echt dat je je rot voelt en ik denk dat je de juiste dingen doet nu. Veel succes, het gaat echt over.