Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniem schreef:hier is toch echt tot nu toe ieder jaar een nieuwe deken aangeschaft.. Na 2 jaar zijn hier dekens zo smerig. Dat ik beter een nieuwe deken kan kopen dan mijn oude laten wassen waarvan ze ook minder water dicht worden...
Dus voor jou is het misschien kul omdat je paard bijv alleen op stal staat in de winter. (daar word je deken een stuk minder smerig van) Maargoed de mijne staat veel buiten en word gewoon zo ranzig dat k hem gewoon moet laten wassen of een nieuwe kan kopen..
tamary schreef:Is er niet af te spreken dat je een vast bedrag per maand vrij te besteden hebt? Je werkt er ten slotte voor. Dat je ouders niet willen dat je alles zonder nadenken opmaakt kan ik mij voorstellen, maar als je 0 eigen beslissingen mag nemen over je geld leer je er nooit verstandig mee omgaan.
zap schreef:Anoniem schreef:hier is toch echt tot nu toe ieder jaar een nieuwe deken aangeschaft.. Na 2 jaar zijn hier dekens zo smerig. Dat ik beter een nieuwe deken kan kopen dan mijn oude laten wassen waarvan ze ook minder water dicht worden...
Dus voor jou is het misschien kul omdat je paard bijv alleen op stal staat in de winter. (daar word je deken een stuk minder smerig van) Maargoed de mijne staat veel buiten en word gewoon zo ranzig dat k hem gewoon moet laten wassen of een nieuwe kan kopen..
Waar haal je je info vandaan... ook mijn pony maakt zijn dekens goor hoor. En ook ik wil ze absoluut niet wassen ivm waterdichtheid..maar om dan maar nieuwe dekens aan te schaffen is nergens voor nodig
. Wat is er mis met een emmer water (evt wat sop) en een harde borstel en boenen maar... het is maar wat je zelf wil natuurlijk
.
Dat je elk jaar een nieuwe deken aanschaft wil niet zeggen dat het dan ook maar gelijk noodzakelijk is. Maargoed, we praten nu wel erg offtopic.
Giolli schreef:tamary schreef:Is er niet af te spreken dat je een vast bedrag per maand vrij te besteden hebt? Je werkt er ten slotte voor. Dat je ouders niet willen dat je alles zonder nadenken opmaakt kan ik mij voorstellen, maar als je 0 eigen beslissingen mag nemen over je geld leer je er nooit verstandig mee omgaan.
Kijk, ik kan niet alles nu gaan uitleggen in 1 topic.
Maar ik mag niet uitgaan,
Ik mag niets met jongens doen.
Ik heb 4 broers, en ben enigst meisje.
Ik mag mijn geld absoluut niet besteden.
Dat is onzin.
Toen ik op het punt stond om te stoppen met werken, en ik met het argument kwam "tja. of ik nu werk of niet, ik heb toch niets aan dat geld! "
Toen mocht ik en aantal weken wat geld uit geven. Dat is nu weer gestopt.
Geloof me ik heb een gat in mijn hand, maar ze geven me de ruimte ook niet om het te leren.
CharlotteCC schreef:Nog een oplossing. Koop de veearts om en laat hem zeggen dat het komt door de deken.
Giolli schreef:CharlotteCC schreef:Nog een oplossing. Koop de veearts om en laat hem zeggen dat het komt door de deken.
JAAAAA![]()
Jij volgt zeker ook mijn andere topic ?
Pollewoppy@ Goh, hoe raad je het?Een enorm varkensbedrijf, met 24.000 varkens!
Nee ik mag daar niet helpen helaas..
Ik doe een krantenwijk, Zaterdag mag ik komen soliciteren bij het pannenkoekenhuis.