pharagirlke schreef:Vjestagirl schreef:Je kunt toch ook gewoon rijden in een shirt wat wel past ipv dat het veel te groot is. En meisjes van 10 zijn echt nog niet bezig met of ze wel mooi genoeg zijn voor de rest van de wereld om in een t-shirtje te rijden.
Em ik zeg ook niet dat je er mooi uit moet zien. Al vloekt het aan alle kanten, boeiend. Als het maar netjes zit en goed past.
Sorry, kunnen jullie belachelijk vinden, ik vind het horen bij de sport.
Jij was daar misschien niet mee bezig maar ik ken onderhand toch zat onzekere 10 jarige meiskes hoor. Heel veel te groot is ook weer zo over dreven, het moet niet tot op je knieën komen. Netjes zitten en "goed passen" is voor iedereen anders. Wat jij goed vind passen vind een ander verschrikkelijk. Dat heeft niets met paardensport te maken.Net zoals setjes niets met paardensport te maken hebben.
Ik vermoed dat jij dit verstaat onder een goed passend shirt? (correct me if I'm wrong)
http://horseshophorsepower.nl/images/Ca ... oranje.jpg
Ik vind m aan de kleine kant. Ik zou m persoonlijk liever iets langer zien aan de onderkant zodat hij ook als je gaat zitten je hele rug bedekt zeg maar.
Net zoals setjes niets met paardensport te maken hebben.
(gewoon een los shirt dus, geen aansluitend.) Desnoods in je broek gestoken
.