met les een elastiekje in

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:02

pharagirlke schreef:
Vjestagirl schreef:
Je kunt toch ook gewoon rijden in een shirt wat wel past ipv dat het veel te groot is. En meisjes van 10 zijn echt nog niet bezig met of ze wel mooi genoeg zijn voor de rest van de wereld om in een t-shirtje te rijden.

Em ik zeg ook niet dat je er mooi uit moet zien. Al vloekt het aan alle kanten, boeiend. Als het maar netjes zit en goed past.

Sorry, kunnen jullie belachelijk vinden, ik vind het horen bij de sport.

Jij was daar misschien niet mee bezig maar ik ken onderhand toch zat onzekere 10 jarige meiskes hoor. Heel veel te groot is ook weer zo over dreven, het moet niet tot op je knieën komen. Netjes zitten en "goed passen" is voor iedereen anders. Wat jij goed vind passen vind een ander verschrikkelijk. Dat heeft niets met paardensport te maken. ;) Net zoals setjes niets met paardensport te maken hebben.

Ik vermoed dat jij dit verstaat onder een goed passend shirt? (correct me if I'm wrong)
http://horseshophorsepower.nl/images/Ca ... oranje.jpg

Ik vind m aan de kleine kant. Ik zou m persoonlijk liever iets langer zien aan de onderkant zodat hij ook als je gaat zitten je hele rug bedekt zeg maar.

Vjestagirl

Re: met les een elastiekje in

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:05

http://www.blue-army.com/files/vrouw1_0.jpg zoiets vind ik keurig passend. Het zit niet strak, is niet gigantisch bloot, je tieten gaan er neit uit stuiteren als je lichtrijdt, het heeft korte mouwtjes. Heel geschikt om in paard te rijden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:07

Hm, en als je iemand hebt die zich enorm schaamt om haar "love handles" dan is het wel allemaal zichtbaar... :\
Nee, van mij mag het nog wel wat losser :j (gewoon een los shirt dus, geen aansluitend.) Desnoods in je broek gestoken :j
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 27-10-09 01:09, in het totaal 1 keer bewerkt

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:08

eilleen333 schreef:
Ik zit liever en beter met een spijkerbroek, maar ik vind het zonde van mijn zadel :P .

Ja dat is waar. Mijn ene verzorgpony had geen zadel, dus dat kon niet anders dan zonder zadel.
En mijn huidige verzorgpony heeft wel een zadel maar die mensen vinden het geen probleem als ik met spijkerbroek aan rijdt.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:11

Dan trek je een paardrijbroek aan die tot je taille komt? Heb ik namelijk ook, gigantische lovehandles. Is opgelost met een broek van 70 euro die keurig netjes tot mijn taille komt.

Maar een gewoon shirt kan ook. Maar ik vind het totaal niet passend om te rijden in een shirtje waar je halve buik en rug in te zien zijn, waar je tieten een kilometer uit puilen of die om je oren gaan stuiteren bij de eerste drafpas. Dat soort dingen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:14

dus een bloesje met spaghetti bandjes mag ook niet? :=
Maar goed dat jij er nooit bij staat als ik rijd :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:15

Vjestagirl, zo heb ik het ook geleerd. Wanneer je op een wildvreemd paard klimt zorg je ervoor dat je er alles aan hebt gedaan om stomme, door kleding veroorzaakte ongelukjes te voorkomen. Wel vind ik dat naarmate je je paard (of verzorgpaard) beter leert kennen je zelf kunt beslissen wat je wel en niet aanhoudt. Of dat je andere maatregelen treft. Zo gaat mijn armbandje onder mijn handschoen, bijvoorbeeld :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:16

Nope, geen spaghetti bandjes. Geen losse bloesjes eroverheen.

En iedereen moet vooral doen wat ze willen, maar ik vind het prettiger als iedereen zich ietsjes bedekter kleed, waardoor je niet als je de bak door kijkt van iedereen het vlees om de oren gesmeten krijgt.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:19

Ik heb normaal lang haar en heb echt nog nooit met een staart in gereden, altijd met los haar. vind een staart niet lekker zitten met mijn cap op.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:19

Spaghettibandjes... hoe wil je dat doen icm een sportbeha? :?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:21

hestejente schreef:
Spaghettibandjes... hoe wil je dat doen icm een sportbeha? :?

Tadaaaa my point exactly.

Het blijft niet alleen grandioos niet zitten, maar het ziet er ook niet uit. VIND IK!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:24

Het ziet er niet uit FEIT ;)

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:30

hestejente schreef:

Ik vind het wel grappig dat je in zowat alle 'gewone' topics word geschreeuwd dat je niemand mag beoordelen op uiterlijk en dat iedereen moet dragen wat ie wilt zolang ie zich maar goed voelt.
En je moet je vooral niets aantrekken wat een ander denkt.

Maar owee als je 5 centimeter van een sportbeha-bandje ziet als je op je paard zit. Een schande voor de sport. Juistja...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:31

Wie zegt dat ik een sportbh aan moet? Of is dat ook een etiquette? :=
Overigens schaam ik me niet voor hoe ik op het paard zit maar ik raad je toch niet aan om mijn foto topics te kijken dan :') ik ben een paardensl*tje ipv een penny als ik het hier zo lees :')
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 27-10-09 01:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:31

Nee, dat is behoud van je rug als je een wat grotere maat tieten hebt :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:32

Ik heb geen grote maat tiet, het heeft sowieso lang geduurd eer ik tiet kreeg vandaar de ruime bloezen :') Dan viel het niet zo op datk pas tegen mijn 16e iets van tiet ging ontwikkelen :')

Onderhand ben ik zo'n idioot die enkel in december en januari met een dikke trui opt peerd zit als ik haar echt aan het werk ga zetten. Als ik gewoon wat los rijd niet maar als ik echt wil door trainen :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:46

BraveSpots schreef:
hestejente schreef:

Ik vind het wel grappig dat je in zowat alle 'gewone' topics word geschreeuwd dat je niemand mag beoordelen op uiterlijk en dat iedereen moet dragen wat ie wilt zolang ie zich maar goed voelt.
En je moet je vooral niets aantrekken wat een ander denkt.

Maar owee als je 5 centimeter van een sportbeha-bandje ziet als je op je paard zit. Een schande voor de sport. Juistja...

Vijf centimeter sportbeha die werkelijk aan alle kanten onder zo'n spaghettibandje uitsteekt vind ik geen gezicht ja. Onder een strapless topje trek je toch ook geen sportbeha aan? En ja, ook met een wat minder kolossale voorgevel en op een fijn zittend paard is een sportbeha wel zo handig ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:50

Hoezo? Ik heb geen sport bh nodig hoor :') En bovendien zal het me een .... wezen of iemand mijn BH bandjes ziet :') Als ze het niet kunnen zien kijken ze maar de andere kant op. :D

Maar even uit gaande van een gewone BH?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 02:02

Natuurlijk draag ik ook hemdjes met spaghettibandjes, met daaronder een gewone bh ;) Wie niet :D Alleen dus niet te paard, wanneer ik rijd draag ik een sportbeha, en al deed ik dat niet dan wil ik geen bh en geen hemdje aan waarvan de bandjes kunnen afzakken. Vreselijk.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 02:06

Als je BH goed zit horen die niet af te zakken :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 02:17

Spaghettibandjes die afzakken blijven afschuwelijk. En ja, die zitten goed wanneer ik me net heb aangekleed ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 02:20

Nooit last van eigenlijk... Zal wel een van de redenen zijn waarom ik het probleem er niet van zie. :) Kan me idd voorstellen dat dat irritant is.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 02:22

Tja, ik zal wel rare schouders hebben ofzo dan :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 02:25

haha of ik :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 02:26

:+