Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

missblondie schreef:Ik rij m'n verzorgfries zonder sporen. Vind het niet zielig als mensen met rijden, mits ze goed worden gebruikt. (en dus niet achter elkaar doorschoppen etc)
Ik vraag het maar even hier, geen zin om een topic te gaan maken
M'n verzorgfries reageert niet/nauwelijks op m'n been. Ik heb er geen moeite mee als ze niet zo voorwaarts is, maar ze moet wel goed blijven reageren op m'n been.
Vorige week stelde iemand voor om met stompe spoortjes te gaan rijden, om te kijken of ze dan beter reageert. Maar ik twijfel heel erg of ik dat wel wil.. Wat zouden jullie doen?
Marrjjollein schreef:missblondie schreef:Ik rij m'n verzorgfries zonder sporen. Vind het niet zielig als mensen met rijden, mits ze goed worden gebruikt. (en dus niet achter elkaar doorschoppen etc)
M'n verzorgfries reageert niet/nauwelijks op m'n been. Ik heb er geen moeite mee als ze niet zo voorwaarts is, maar ze moet wel goed blijven reageren op m'n been.
Vorige week stelde iemand voor om met stompe spoortjes te gaan rijden, om te kijken of ze dan beter reageert. Maar ik twijfel heel erg of ik dat wel wil.. Wat zouden jullie doen?
Ik zou dat niet doen, maar dat is mijn mening, ik zou veel overgangen rijden etc..
?
missblondie schreef:Ik rij m'n verzorgfries zonder sporen. Vind het niet zielig als mensen met rijden, mits ze goed worden gebruikt. (en dus niet achter elkaar doorschoppen etc)
. En ze wel goed aan het been is. Met mijn paard rijd ik wel met sporen.
.