Waarom zouden supermarkten geen paardenvlees mogen verkopen? Je kunt er toch ook kip,varken en rund halen is dat dan niet 'zielig' ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).

Elvira24 schreef:Wisten jullie dat er paardenvlees in de balletjes van de UNOX tomatensoep zat!!??
Ik dus niet..ik schrok me dood!
Ben echt geen paardenvlees eter!!maar ja nu weten jullie het ook
Saina schreef:Ik zou Unox boycotten

Babsie_Flash schreef:Elvira24 schreef:Wisten jullie dat er paardenvlees in de balletjes van de UNOX tomatensoep zat!!??
Ik dus niet..ik schrok me dood!
Ben echt geen paardenvlees eter!!maar ja nu weten jullie het ookSaina schreef:Ik zou Unox boycotten
Paardenbiefstuk is lekker hoor

Judith_M schreef:iris2000 schreef:natuurlijk word paardenvlees verkocht. ik denk overal wel in de winkel, maar als je een paard dood maakt voor alleen paarden vlees vind ik het wel gemeen. maar ik heb gelukik hou niet zo van vlees van dieren!
en waarom heb je het dan achter de chips verstopt dat vind ik best raar hoor.Je houdt meer van vruchtvlees?
ik ken alleen OMG

?Judith_M schreef:iris2000 schreef:natuurlijk word paardenvlees verkocht. ik denk overal wel in de winkel, maar als je een paard dood maakt voor alleen paarden vlees vind ik het wel gemeen. maar ik heb gelukik hou niet zo van vlees van dieren!
en waarom heb je het dan achter de chips verstopt dat vind ik best raar hoor.Je houdt meer van vruchtvlees?