Terecht boos? of niet?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 13:58

bokt.nl is een open forum. En iedereen mag daar reageren. zonder uitzonderingen daargelaten :)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:00

Maar degene waar dit topic over gaat (nummertje 2? Die zonder toestemming op de pony zou hebben gereden) is dus al eerder vakantieoppas geweest voor de TS?

loontje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:03

Dat klopt, ik heb al vaker voor de pony's van de TS gezorgd zodat zij op vakantie kon. Maar zodra ze terugwas, was ik gelijk overbodig en kon gelijk weer vertrekken.

GR. Mevrouw 2

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:04

Ahah... Dus jij bent mevrouw 2?! :)*

Laat jou verhaal eens horen ?

Denise_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:06

Nou nou het lijkt wel een hele slechte soap. Overigens geloof ik beide kanten van het verhaal niet helemaal en vind ik het behoorlijk kinderachtige acties van meiden van 17 jaar maar goed...

loontje1990 schreef:
Dat klopt, ik heb al vaker voor de pony's van de TS gezorgd zodat zij op vakantie kon. Maar zodra ze terugwas, was ik gelijk overbodig en kon gelijk weer vertrekken.

GR. Mevrouw 2

Loontje1990 het is toch normaal dat wanneer TS terug is van vakantie je niet meer nodig bent (om het even cru te zeggen)? In mijn vakantie heeft ook iemand anders mijn paard gedaan, als ik echter terug ben doe ik het weer lekker zelf.

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Terecht boos? of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:10

Maar kom op. Zijn jullie echt 17? :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:13

Loontje1990, ze weet waarom je vorig jaar niet meer Alice mocht rijden , verzorgen...
Ze was net weer goed na 6 weken kreupel dan ga je er niet mee crosse....
En ook dan stap je niet opmijn shet waar je ook geen toestemming voor had.
Daar bij heb ik vaak genoeg gezegt van : "Crismo is kreupel pak Alice maar " (me vorige pony)
En ik heb helemaal niks tegen je als me nu gewoon uitlecht waarom je mijn paard achter mijn rug om pakte.
Want daar ben ik boos om... Niet op jou maar op je gedrag ..
Mesnen meschien komt het anders over maar zo bedoel ik het!

loontje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:21

macholoverr schreef:
Loontje1990, ze weet waarom je vorig jaar niet meer Alice mocht rijden , verzorgen...
Ze was net weer goed na 6 weken kreupel dan ga je er niet mee crosse....
En ook dan stap je niet opmijn shet waar je ook geen toestemming voor had.
Daar bij heb ik vaak genoeg gezegt van : "Crismo is kreupel pak Alice maar " (me vorige pony)
En ik heb helemaal niks tegen je als me nu gewoon uitlecht waarom je mijn paard achter mijn rug om pakte.
Want daar ben ik boos om... Niet op jou maar op je gedrag ..
Mesnen meschien komt het anders over maar zo bedoel ik het!

Jij doet ook dingen die eigenlijk niet mogen, anderen worden daar toch ook niet boos om, ook al hebben ze het ik weet niet hoevaak gezegt dat ze het niet willen.
Als je nu gewoon de reacties van mij op een rijtje zet en daarbij nadenkt, dan kom je er zelf achter waarom.
Maar om dingen gelijk op bokt te zetten die je niet zinnen, zo ook met marg en over Nick, gaat ook wel een beetje ver. Tuurlijk is het fijn om dingen van je af te schrijven, maar dat kan ook in een word document of op een manier waarom je mensen niet kwetst of boos maakt.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:22

Loontje, Je hebt wel een beetje gelijk. MAar de grote vraag is er nog steeds. Waarom dan? Alleen maaar als een soort "wraak ? "

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:24

@loontje1990, ik snap niet zo goed waarom je niet gewoon je excuses aanbiedt. Dit was duidelijk niet zoals de TS het wou, jij hebt iets gedaan wat zij niet leuk vind.. Dan is het toch niet zo moeilijk om sorry te zeggen?
Ook al vindt je dat de TS niet duidelijk is geweest of niet eerlijk bezig is. Het is haar paard waar jij zonder toestemming op hebt gezeten.

Als ik tegen een vriendin zou zeggen 'tuurlijk mag je een keer op mijn paard rijden!' Dan zou die vriendin begrijpen dat ze niet zomaar mijn paard mag pakken als ik op vakantie ben. Dat is gewoon niet oke.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:25

Ik heb een TeM eruit gedaan, bokt heeft niet zoveel te maken met een persoonlijke ruzie. Ga face to face met elkaar praten want ik heb niet 't idee dat we van enige kant eerlijke info krijgen. Plus dat wij niks met de ruzie te maken hebben.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:26

Inderdaad :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:29

Ik sluit hem al wel want volgens mij heeft ze hem niet door...
Ik hoop van wel maar goed ..

Iedereen badnakt voor je tipz en steun heb ene hoop geleert!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:36

Je kan zelf geen topic sluiten.

Ga idd in het echt met elkaar praten, en bedenk vantevoren wat je wilt berijken. En wat je wilt zeggen.
Soms komt het nogal warrig over namelijk.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:21

Ik wil 1 ding zeggen,als je gaat praten met elkaar,NIET op mijn weiland a.u.b.
Ik wil er nix meer over horen.Dank u.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:45

Moderatoropmerking:
Ik zet hier een slotje op. Dergelijke zaken kan je inderdaad beter in real live bespreken dan op bokt.