Dus dat kan het niet wezen.
Waar die test stond weet ik niet meer, maar dat is echt zo.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Bubsj schreef:daantjuhhh schreef:Nou na wat ik heb gezien geloof ik daar niks van.
Als er z'n grove fabrieksfout over het hoofd gezien word, dan geloof ik nooit dat dat maar bij een casco gebeurt.
En dat mag je prima geloven, want aan dat soort klanten heeft GPA wat, en kunnen ze de prijzen lekker hoog houden.
Overigens vind ik een scheef zadel, velen malen erger dan een onveilige cap.

En ik bedoel het meer als voorbeeld. Ook de 'goedkope(re)' caps zijn goed/veilig, ben al niet zo rijk en kan mijn geld dan beter voor andere dingen gebruiken. Het is natuurlijk ook een beetje wat voor prioriteiten je stelt. De een wil graag een duur nieuw zadel, en de ander gaat liever voor een 2e hands en koopt dan een cap van > 100 euro
moonfish13 schreef:Dit vond ik ergens op bokt, het resultaat: de casco joungster komt beter uit de test als GPA.
De casco als ''goed'' en de gpa ''voldoende''.
http://www.gjilke.durksz.nl/Filmpjes/t200507078.pdf
Bubsj schreef:Waarom heb je je cap dan op? Beschermen doet hij dan niet meer (altans, als hij van binnen kapot is, wat je niet kan zien of voelen).
Shadow0 schreef:__Jesper schreef:Wat vinden jullie van de KEP dan? Die is vergelijkbaar met de GPA en is op dit moment de veiligste cap die op de markt is.
Waar baseer je dat op?
dorieeen schreef:Nou wat dan nog als er een klein scheurtje in het plastic zit? ja die scheurt mischien verder.
maar jij wilt dus bewerend dat als ik mijn cap 1 keer uit mijn handen laat vallen een nieuwe moet kopen?
dat vind ik onzin. kijk als je nou keihard van ja paard afdonderd tegen een paal in de bak aan?
okey ja dan moet je een nieuwe cap kopen, maar als je er zachtjes af valt vind ik het onzin.
& ik zou ook veeeeeeeeeeeell liever een gpa cap hebben als zo'n casco verstelbaar geval. die casco's zitten voor geen meter. & nee dat licht niet aan mijn hoofd. want ik pas de gewone harry's horsjes ook!. de gpa caps zitten gewoon lekker. & ja dan moet je bij jezelf kijken of je dat geld er voor over hebt. (dat heb ik dus niet.)
& volgens mij zijn hier ook wel een aantal mensjes die een beetje jaloers zijn op de gpa caps!
.