Hoe deed jij dat??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Re: Hoe deed jij dat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:35

Ik mag, maar moet het zelf regelen en betalen. Ben nu dus hard aan het sparen...

Charis_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 14:18

Vanaf dat ik wist wat het woord ''paard '' betekende, wou ik gaan paardrijden.
Oké, zeiden mijn ouders, maar eerst je zwemdiploma's halen...Ik natuurlijk hartstikke
hard m'n best doen voor die kl*tediploma's (achterafgezien hadden ze wel gelijk, hoor), nou eindelijk gehaald..Ik helemaal in de wolken natuurlijk. Dus, zo gezegd, zo gedaan, ik ging op paardrijden. 3 jaar lang lessen gereden, 3 jaar lang elke dag gezeurd..''Mama, mag ik een pony?"
Antwoord van paps: "Ja natuurlijk...Een hobbelpaardje". Dat wou ik dus niet!
Mijn ouders hebben vroeger altijd zelf paarden
gehad en wisten dus, jammer genoeg voormij, hoeveel werk het was...Mijn opa zag het wel zitten, en stiekem zaten we altijd op marrktplaats te kijken naar pony's..Hihi :D
Ikke maar doorzeuren- en zeuren.
En uiteindelijk heel onverwachts zeiden m'n ouders
dat ik een pony mocht, op voorwaarde dat ik mijn schoolwerk niet zou verwaarlozen.
Ik denk nog altijd dat mijn opa voor iets tussen dit gesprek zit, allez, soit...Ik natuurlijk gelijk opa bellen en allerlei pony's opgezocht op marktplaats, mijn opa en moeder ook alles afzoeken.
Het was bijna grote vakantie, en dan zouden we pony's gaan kijken!
Heel Nederland door gereden, uiteindelijk zag ik daar een mager beestje staan, staart afgevreten door haar eigen veulen, maar o-zo-lief!!
Heb ze dezelfde dag nog gekregen van opa!!

ske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:58

altijd van een eigen haflingertje gedroomd
toen er dich bij ons huis 2haflingertjes kwamen te staan ging ik wel alle dagen kijken
toen hebben men ouders toegegeven! en men keuze was vlug genomen :P
een paar maanden later begon het bij men moeder ook te kriebelen en ze is stiekem rijlessen gaan nemen :P waar ik nog altijd veel bewondering voor heb. nu hebben we dus 2 haflingers

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:22

Nouja zeuren heb ik niet echt gedaan, ik heb het wel een paar keer voorgesteld maar ik denk dat dat echt maar 5 x is geweest.

Heb hem te danken aan mijn vader :o .

Hij maakte een grapje (maar deed heel serieus) het ging over de vakantie hoe duur het was etc. Dus ik kom met de opmerking, oh daar kan je ook een paard van kopen :+. Zei mijn vader, dan doen we dat toch? Dus ik zei krijg ik een eigen paard *D ? Daar kon hij geen antwoord op geven ik deed helemaal hyper. En toen vond mijn moeder het zo sneu om te zeggen 'het was een grapje' dat ik er eentje kreeg :P.

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 00:03

Ik heb eigenlijk helemaal niet zo gezeurd. Ik maakte wel vaak opmerkingen van: "Maar paaap, als ik een pony heb .."
Eigenlijk is het meer gekomen omdat ik af en toe wat Shetlanders ging verzorgen bij een man en die had een keer met me vader gepraat over dat het zonde was dat ik bij hem pony's kwam verzorgen terwijl we zelf zat ruimte hadden voor een pony. Toen kreeg ik 2 Shetlanders.
Nou ja, toen werd ik te groot voor de Shetlander kreeg ik een C pony en toen ik daar te groot voor werd kreeg ik mijn paard. Zonder zeuren. :Y)

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 04:27

Zelf bijeen gespaard, en nu heb ik er 2 (en een 3e op komst) :D