Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

Unoo schreef:Vind het nog wel passen hoor. Maar wat ik wel snel vind is: Dat als de benen een klein stukje onder de buik vandaan komen er sommige al gelijk zeggen: Te groot, of kan net aan ofzo. Maar ik heb dat bij bijna alle pony's en paarden, want ik heb gewoon lange benen. Maar je moet toch gewoon naar het geheel kijken?
Ik kom net zo ver onder mijn eigen pony uit (Vorige pagina), als onder een groot paard
Best ernstig. Had het ook met een paard van 1.75 

astridjhu schreef:Unoo schreef:Vind het nog wel passen hoor. Maar wat ik wel snel vind is: Dat als de benen een klein stukje onder de buik vandaan komen er sommige al gelijk zeggen: Te groot, of kan net aan ofzo. Maar ik heb dat bij bijna alle pony's en paarden, want ik heb gewoon lange benen. Maar je moet toch gewoon naar het geheel kijken?
Hier heb ik ook last van inderdaadIk kom net zo ver onder mijn eigen pony uit (Vorige pagina), als onder een groot paard
Best ernstig. Had het ook met een paard van 1.75
Snap niet hoe ik dat voor elkaar krijg![]()
@_Denise_: Dus alleen voor de shet. En zoals Amieey al zeg, de fjord, ijslander en tinker enzo? Andere sobere zware rassen?
sorry

deze foto heb ik idd vaker gezien!
. Al lijk je op deze foto minder groot, maar op al die andere ben je wel echt te groot 
, dit is Robin