Als ik ga rijden kleed ik me om en na het rijden doe ik weer mijn voetbalbroekje aan.
Vooral als we lang op stal blijven is dat enorm handig, en met dat weer kun je gerust met je paard onder de douche mocht je erg vies worden met die blote benen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(die zijn lekker luchtig haha)
Dus nu heb ik de onderkant eraf geknipt en wordt het een korte rijbroek (tot net onder de knie). En als het wat minder heet is wissel ik de eerste dunne rijbroek af met mijn dunste jodhpurbroek, chaps draag ik nooit. Wanneer ik niet rijd gewoon een korte broek als het warm is en anders een spijkerbroek. En verder graag shirtjes die goed vocht afvoeren, die van ATC vind ik fijn maar ik loop net zo makkelijk in een wielrenshirtje. Handschoenen ligt er maar net aan, bij mijn gewone teugels (met rubbergrip) niet, bij mijn leren teugels dunne katoenen Roeckltjes
maar toen was het ook echt warm en meestal geef ik dan een uitgebreide douchebeurt, als ik nat word ben ik er ook op gekleed
. Is super gemakkelijk en lekker fris
bovendien word je er ook bruiner van
.
ze keken echt alsof ik gek geworden was om met mijn dure rok zo op mijn paard te klimmen
Het was dat de rok toch in de was moest anders had ik het ook niet gedaan hoor, mijn mam zou me vermoorden
Nee, ehm. Een dunne rijbroek en een hemdje, en gympen. Mn leren rijlaarzen zweten altijd zo verschrikkelijk! En soms ben ik in de buurt van stal, en denk ik: 'goh, ik ga even een rondje rijden'. Zo kan het dus voorkomen dat ik soms met slippers aan, in n kort broekje / rokje te paard ga.