Wat zeggen mensen als jullie buiten rijden??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxmyrtheexx

Re: Wat zeggen mensen als jullie buiten rijden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 21:32

whah wat een geweldige opmerkingen worden er tog gemaakt Haha!
had in de zomer een keer dat een auto heel erg ging afremmen.. ik denk zo erg hoeft dat tog niet als je mijn shetje wil zien.. zie ik ineens dat de vrouw die naast de automobilist zit een fotocamera in de handen heeft.. kd8 echt noujaa zegg..
veel mensen die een beetje afremmen om mijn pony of paard te bekijken.
verder kom ik niet veel mensen tegen onderwegs gelukkig..
zo af en toe van wat een mooi paardje..
of kleine kindjes: Schau mama a pferd (kijk mama een paard)
en dat zeggen ze als ik er langs kom met mijn kleine shetje..
maar dat van die bouwvakers vind ik echt geniaal

mel_britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 22:09

haha dat met die bouwvakkers is echt geweldig: Tong uitsteken dat zou ik onthouden Clown (A)
bij ons zijn ze allemaal dingen aan het bouwen nieuw winkelcentrum(A) en dan ben ik met de paarden op pad.
en dan gaan ze ook allemaal van die domme opmerkingen maken. laatst liep ik er met britt(kwpn merrie) en boris (me shetje) 1 zo'n bouwvakker zo waauw kijk een mama en een baby paardje..
ik dacht what ever xD komt waarschijnlijjk doordat ze allebij zwart zijn..
en een groepje irritante jongens,, zaten op de fiets met puut chips.. en gingen ze van die domme opmerkingen maken ja moet je er niet opzitten,, kijk dan die kleine lijkt net een hond!, dat soort dingen en op den duur gingen ze met de tong klakken en britt is daar heel erg gevoelig voor, alleen ik weet dat ze wel weg rent maar altijd weer terug komt:D
dus ikhaar eerst inhouden maar die jongens gingen maar door,, en ineens gingen ze ons inhalen hun zo kom maar paardje! dus ik gooi britt haar halstertouw over der nek heen:P en ze draaft keihard achter die rot kereltjes aan xD zo;n grappig gezicht die jongens ineens een stuk minder stoer heeeel hard weg fietsen.. maarja toen was de lol voorbij britt was inmiddels bijna bij een brug die naar een drukke weg leid dus ik riep der maar weer:) en ze kwam braaf terug gedraaft(A) die bouwvakkers stom verbaasd ineens allemaal stil en weer aan het werk:P ineens 1 van die kerels Zow zeg dat is een hele grote hond niet!? maar die van jou luisterd in elk geval wel beter dan die van mij.

Eternalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 22:18

Ik heb hier ook nog wel een leuke (citaat uit de link van mn onderschrift)

Vandaag gingen daphne (ringetje @ bokt), haar pony ringo en verzorger ik, naar buiten.
meneer was vreselijk druk en maar kijken en doen, ik hield m daarom wat kort en hij had een verschrikkelijke schuimbek,
er fietsen 3 jochies langs, waarop ze met ze allen beginnen te roepen 'ieeeuw hij heeft sperma in zn mond' 'jaa want dan spuugt ie dat sperma zoo op je bla bla'

we hebben nog nooit zo hard gelachen ik krreeg de neiging om te roepen jaa, kijk maar uit deze ruin is zo hengstig dat zn sperma
nog door je huid heen brand! of iets in die richting. Maar goed ik denk dat we toch maar even langs de dierenarts moeten om te
vragen hoe het kan dat onze gecastreerde ruin in z'n mond sperma produceerd, wat denken jullie zou hij nu ook onze anderer ruinen kunnen
bevruchten met dit sperma hahaha

off-topic maar mel-britt, kijk wel uit met je paard loslaten als je buiten loopt hoor, er kan zoveel onverwachts gebeuren, zeker als ik lees dat het je verzorgpaard is... maar we leuk hoor dat ze die jongens op hun nummer zetten Knipoog

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 14:42

miss_lizje schreef:
[quote="Maartje1990
Owh zo heb ik er nog eentje trouwens, een bouwvakker die eens riep van 'he ik zou je paard wel willen zijn!' waarop ik terugkaats 'weetje dat zeker? deze is namelijk gecasterereerd!' de andere bouwvakkers kwamen niet meer bij.. en hij was wel stil... dat het betreffende paard een merrie was heb ik maar even voor me gehouden Clown

Whahahahaha ROFL die was hard.[/quote]

Respect voor jou!!!!! Wat een goede reactie, net zo goed voor 'm haha

sjouks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:01

Hahahahaha super, die van die bouwvakkers!
Die zal voortaan zn commetaar wel bij zich houden Huilen van het lachen

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:03

ik had er laatst een met een hond en die hat comentaar dat iedereen die paard reed nerges mag komen behalve thuis omdat ze onder weg peoen... toen heb ik gezegt dat ze niet zo moest zeuren en of ze die honden stront van kinder veltjes afruimt zegt ze nee .... liep ze boos weg (65 pulser )

voor derest zeggen ze nooit wat ja gewoon hallo en alles goed en is het jou paard enz enz

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 20:02

Wij rijden altijd over een stuk straat voordat we op het zandpad zijn.

In die straat woont echt een hele sago boer die altijd erg over de zeik raakt als het paard op de straat poept! Als hij het ziet zegt ie altijd dat we de volgende keer maar een schep mee moeten nemen Bloos

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 07:40

Hahah leuk topic!
Over Wolin haar springschoenen
-Kijk hij heeft klompen aan!
-Hij heeft lampenkappen om zijn benen (...)

Over Wolin zelf
-Kijk, dat paard is over datum ( Scheve mond )
-En met Sinterklaas: Ik geloof dat Americo in de modder is gevallen
-Hagelslagpaard
-"Doet 'ie niks?" omdat mijn paard in de rondte springt, ik:"Je geld of je leven" ROFL

@Mis_Liszje: Respect Cool , die moet ik onthouden!!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 07:54

WolinLotte: ik had alleen op dat berichtje gereageerd, De andere boker heeft het sitaat niet helemaal juist over genomen.

Annesneisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:37

Als ze mij tussen twee minipaardjes van ver zien aankomen en we kruisen elkaar: "Nou, ik dacht al, wat voor honden zijn dàt?"...

Ofwel gewoon "Ooooooooooo, dat zijn mooie shetlanders!"

Sommige auto's stoppen zelfs om te kijken, de hoofden draaien dan mee met open mond en je kan liplezen: "ooooooooo"...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:45

Ik rij veel buiten op een dameszadel. Kleine kinderen 'Oh mama, die mevrouw heeft geen benen!' Ja, als je aan mijn rechterkant staat dan lijkt dat iid zo... Haha!

En als ik in vol tenue naar buiten ga (lange zwarte veiligheidsrok, witte blouse, plastron, witte handschoenen, rijjasje, hoed met voille) dan hoor ik niet zoveel maar dan zie ik meer dit: Wow! Wow! Wow!

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:46

vaak zijn het kindertjes mama poaardje paardje..
en laatst een oud ventje nou daar heb je wat onder je kont zeg mag je trots op zijn..

* was ik natuurlijk ook *

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 22:19

vandaag nog een buitenritje gemaakt met mijn paardje.. kan eindelijk weer op hem rijden.. hij heeft hoefzweer gehad namelijk.. hele weg is die braaf en poept niet.. ik mag officieel niet door het dorp heen, maar ik kon niet door het weiland terug ivm de sneeuw dus kd8 dan maar het dorp.. wat doet mijn paard.. vlak voor het naambordje van de woonplaats.. dus ook vlakbij het huis van iemand van de gemeente die een hekel heeft aan dieren.. jahoor.. hij laat er een lekkere vallen.. ikke een beetje de berm ingeschopt en wat sneeuw erover heen getrapt.. klaar.. mijn moeder moest wel lachen toen ik dat zei want ze heeft ook een hekel aan die vent..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 10:21

twister42 schreef:
oud mannetje zei ooit, nou mevrouwtje das vast een hoop werk geweest. Ik hoebedoelt u, mannetje nou al die vlekken er op schilderen, ik nou meneer en het moet iedere dag weer.

vrouw komt van achter aan gefiest zegt in het vorbij gaan, nou jou paard lijkt van achter wel een enorme krentebol

klein ventje in het bos, heeft dat paard de mazzelen.

meisje, mevrouw mag ik uw paard aaien, ik nou hij is ziek hoor hij heeft uitslag

groep studenten in het bos bij een marine plek, tjee das een grote dalmatier,

ach en zo kan ik nog een heleboel flauwe geven maar deze vind ik nog steeds erg sterk

O ik heb een spikkel paard

**heeft ook een spikkel**

ik vul jou lijsje ff aan..hihi
-heeft die de pokken?
-hey, t paard van sinterklaas..
-hey..paard van sinterklaas met pepernoten op zn kont..
-hebt die de mazelen?
-zo...die is apart...
-kom je later op mij rijden?
-ik wil dat paard wel zijn..
-wanneer verf je hem af?
-rozijnenbol..
-draag jij hem nou eens?

ben er vast nog kei-veel vergeten,ik rij nogal veel buiten..en eigenlijk altyd door de bewoonde wereld..
Lachen
verder worden we met enige regelmaat op foto's geplakt van voor mij onbekende voorbijgangers... Bloos

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:05

Vandaag nog: is dat een belgische of een friese knol? ik: allebei niet, het is een tinker.......... hun reactie weer: oh

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:17

Als we met de manege les buiten gaan rijden, dan gaan veel wandelaars aan de kant staan om naar ons te kijken en foto's te maken. Het ziet er natuurlijk best leuk uit, 10 paarden achter elkaar.

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:19

Ik kwam een keer een meisje tegen die begon te vertellen dat ze een Welshje had en dat Welshjes véééél beter zijn dan andere pony's dus ook mijn pony.. Hm lieverd, dit is ook een Welsh Clown

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 17:52

zoveel mensen denken dat ze zoveel weten over paarden.. en dan gaan ze echt van die domme opmerkingen plaatsen, maarja.

BinkieDusty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:04

Toen mijn paard nog leefde reed ik buiten en een vriendin van mij liep er met mijn mini naast. Toen kwam er een vrouw met haar kleindochter. Dat kleine meisje :"Kijk oma, dat is een groot paard. En die kleine is haar veulen!" Haha!

En ik ging een kee met de mini van mijn nichtje de straat op om hem verkeersmak te maken. Kom ik langs een cafe, ee man houdt mij aan. Ik krijg allerlei vragen wat ik met de pony aan het doen ben, wat zijn leeftijd, geslacht etc is, en wat mijn plannen ermee zijn. Daarna vraagt hij of hij een aantal foto's mag maken.. Nou prima, maak maar een paar foto's als je daar blij van wordt Tong uitsteken Toen hij klaar was zei hij: "Nou bedankt, je ziet het wel." Ik had geen idee wat hij bedoelde, maar ik ging dus weer verder. Een week later stonden de pony en ik in het Erica Journaal. Bleek dat hij journalist was voor onze dorpskrant Clown

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:28

Ooooohhhhh kijk eens een paard. Ik: nee hoor het is een muilezel.....dan zie je ook direct die mensen goed kijken of het nou een paard of een muilezel is.....het is overigens gewoon een kwpn'er hoor maar één met nogal grote oren.

Iiiieeeeuuuuwww dat paard is aan het poepen. Ik: Ja kijk uit hoor hij kan ook richten.

Ook veel vraag over het aaien maar het ligt er wel aan hoe mensen het vragen/duidelijk maken.
Zo heb je mensen die netjes vragen: zou mijn kind even uw paard mogen aaien en na 2 tellen zijn ze tevreden
Of mensen die zeggen: goh wat leuk he zo'n paard? je mag hem vast wel even aaien van die mevrouw.....uh nee sorry!

Sommige mensen kunnen echt heel dwingend overkomen, zo heb ik één keer een vader getroffen in het amsterdamse bos.
Zijn dochter mocht van mij aaien en paps vertelde dat dochter ook sinds kort op paardrijden zat, vervolgens zegt hij: maar ze heeft nog nooit op zo'n groot paard gereden en al helemaal niet in het bos, het zou natuurlijk erg aardig van u zijn als mijn dochter even een ritje mag maken op uw paard. Oke meneer nog een hele fijne dag en succes met de paardrijlessen Bloos

Ik heb me 1 keer echt kapot gelachen toen ik op het strand aan het rijden was met mijn moeder.
Mijn ma had toen nog een ruin en die moest plassen, zegt een klein jongetje tegen zijn ouders: zo die heeft een grote p*emel waarop die vader zegt: als jij nou elke avond je bord leeg eet krijg jij ook zo'n grote....waarop dat jochie zegt: hoe moet ik dan lopen papa???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:29

Wat een grote arabier Wow!

Nagelbijten / Gniffelen reed op mn haf van 1,40

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:43

'wil je als je klaar bent met dat paard ook eens op mij komen rijden' ... wielrenners... Rolleyes

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:26

Die seksistische spreuken heb ik gelukkig nog nooit gehoord *LOL*

Wel dat mensen bang zijn dat paard gaat steigeren of... hún aanvalt, yeah right Rolleyes
Ik zeg dan altijd: hij heeft net gegeten. Haha!

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:46

ik had trouwens een keer in de zomer toen ik samen met mijn moeder op buitenrit was.. ik zat op me pony en mijn moeder op me paard.. kwamen er 2 auto's aan.. dus wij gingen aan de zijkant in het weiland staan.. rijd de auto erlangs.. loopt mijn paard ineens naa achter..(terwijl voor hem een gigantisch weiland met vers groen gras ligt.. niet logisch dus) maargoed hij kwam dus met zn kont tegen de auto aan.. ikke van me pony afspringen om me paard weer de wei in te trekken,.. stapt die man de auto uit en kijkt of zijn auto niet beschadigt is.. kdacht echt.. alsof je dat nog kan zien tussen al die andere krassen die er al opzitten:S hij vroeg niet eens of het goed ging met ons.. ik dacht echt.. wat zijn we weer vriendelijk vandaag.. we hadden trouwens niet eens de kans gekregen om fatsoenlijk aan de kant te gaan.. die vent reed er al vet snel langs..:S

Annemoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 18:48

Toen ik nog op een Fries reed werd er regelmatig iets gezegd. Vaak dat het een mooi paard was.
Nu rijd ik op een ander paard en wordt er niet zo vaak iets over gezegd, alleen nu is het ook nog niet zo druk in de bossen.