Fidele schreef:Grappig.....heb ik je ergens van beschuldigd of heb ik je aangevallen??? Ik gaf alleen een voorbeeld, zodat men eens na kan denken voordat er van alles geroepen wordt.
Ik had ook mijn eigen honden kunnen nemen die zitten buiten in een kennel, met een uitlooop van 100 m2, maar wel het hele jaar door, zielig...............??
Of ontelbaar veel paarden die in de winter met een beetje geluk een uurtje per dag hun stal uitmogen om te gaan dressuren. Of wat dacht je van alle knaagdieren die in een hokje wonen, vogeltjes in een kooitje, en dan heb ik het nog niet over alle dieren, die geboren worden voor onze consumptie maatschappij.
Als je denkt aan al het dierenleed in de wereld valt het bij Ponyparkcity best mee, maar dat is MIJN mening en jij hebt het volste recht daar anders over te denken!!!
P.s ik heb 6 schapen (gewoon in de wei)
Het leek wel even alsof je me beschuldigde van dierenmishandeling, omdat mijn schaap kunstjes kan. Ik citeer: Om een voorbeeld te geven; ik las aan het begin van dit topic in een profiel van iemand, dat ze een schaap heeft die aan een halsband loopt en allerlei kunstjes kan, zij is erg tegen ponyparkcity, maar is wat zij doet wél diervriendelijk?????
Maar goed, dat even terzijde.
Tuurlijk kan je niet al het dierenleed (tegelijk) bestrijden, maar beginnen bij het begin zou al mooi zijn. Ik bedoel, je moet niet beginnen met de wereldverbeteraar uit te hangen: "Iedereen vegetariër!" "Geen paardenstallen meer!". Dat is geen oplossing. Maar stap per stap kun je alles wel beter maken.
(Overigens: Niets tegen vegetariërs ofzo hoor.