Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DeEenhoorn schreef:Kan je eigenlijk te groot worden voor een shire? vroeg het me zomaar af, ze zijn best wel sterk toch? en te lang zul je er zeker niet snel voor worden neem ik aan?
KimxStarr schreef:Echt veel te groot, en je zit ook nog kort van beugelmaat vind ik persoonlijk. Mss 1 keer per jaar 2min voor de lol maar voor de rest zou ik er echt niet meer opstappen.
Douraque schreef:Hoe kun je daar überhaupt over twijfelen. Je bent te groot, ook voor de lol, ook voor een rondje. Te groot is gewoon te groot. Je brengt, zelfs als je een rondje stapt, de pony uit onbalans en de schade zul je misschien nu niet merken maar wel als het dier ouder wordt. Jij denkt dat er niets aan de hand is, want je ziet niets aan hem. Maar slijtage en interne schade is niet met het blote oog zichtbaar
Daarnaast maakt het niet uit of de shetlander stevig of niet stevig is gebouwd, dit is een dermate duidelijk voorbeeld dat je daarover niet kan twijfelen. Degene die daarover twijfelen of zeggen dat het past, moeten zich serieus gaan verdiepen in paarden
savjemaanen schreef:echt Bedankt! klinkt raar maar ik wist echt niet meer wat ik moest doen...![]()
En jullie hebben echt gelijk! volgende keer gewoon op me verzorgfjord rijden en ernie lekker aan de hand mee lopen