4 donkerblauwe waarvan ik er 3 regelmatig gebruik 3 grijze waarvan ik er maar 2 regelmatig gebruik 2 witte 1 met leren zit 1 paarse heb ik al zooo lang 1 lichtblauw met wit 1 lichtblauw
Hmm 12 rijbroeken dus Ik ga er binnenkort 1tje weggeven en heb er pas geleden nog 2 weg gedaan
1 witte van Anky 1 zwarte van Mondoni 1 zwarte van Cavallo 1 geruite van Mondoni 2 Lichtblauwe, beide van Cavallo 1 Paarse Harry's Horse, ooit gekregen.. en nog 1 donkergroene ook van harry's horse...
ik heb er 10 1x pikeur met kunstleren zitvlak 2x pikeur maat 188 van ruim 12 jaar oud maar pas ze nog steeds 2 zomer rijbroekken 1 wedstrijd broek 2 winter rijbroekken 1 horka sprint 1 rib broek
ik koop ze altijd in de uitverkoop met 50% korting dus ja dan heb je op vooraad liggen, mocht er is een slijten
Ik heb er 11 2 zwarte, 1 grijse, 1 groene, 1 beige, 1 paarze, 1 grijs/roze, 1 geel/blauwm, 1 blauwe, 2 geruiten. Maar ik rij eigenlijk maar in 4 ! De andere vind ik allemaal niet mooi, en zijn oud!
3 (roodgeruit, bruin en zwart), waarvan 1 eigenlijk stuk dus niet in gebruik (eerder rijp voor de prullenbak). Moet nog een witte kopen voor mn wedstrijden, mn zusje is t zat dat ik die van haar steeds jat
UHm.... 1 paarse 2 donkerblauwe 2 bruine een oranje/ bruin geruite een zwarte 3 witte (voor wedstrijden) Dus dat zijn er 10 waarvan ik er 4 ECHT gebruik....