hij is 1.49 en ik ben 1.80. ik vind dat m'n benen er te veel onderuit hangen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lolletje schreef:het zadel is idd iets te klein voor mij, passen maar een paar vingers tussen maar, zie eens een ponyzadel te vinden die 17,5 inch is die zijn echt bijna niet te vinden. en een paarden 17'5 ligt idd veeeeeeeeeeel te ver naar achteren
maar dank jullie wel
lolletje schreef:sorry maar pijn heeft hij niet dan zou hij het wel laten merken
vind deze hierboven reuze meevallen misschien je beugels een gaatje korter
lolletje schreef:ja maar er zijn ook een hoop mensen die van mening zijn dat de inch maat niks uit maakt voor pony zolang het zadel voor hem maar wel goed ligt
lolletje schreef:ja maar er zijn ook een hoop mensen die van mening zijn dat de inch maat niks uit maakt voor pony zolang het zadel voor hem maar wel goed ligt
sweetheart schreef:lolletje schreef:ja maar er zijn ook een hoop mensen die van mening zijn dat de inch maat niks uit maakt voor pony zolang het zadel voor hem maar wel goed ligt
Ik ben het daar niet helemaal mee eens. Want als je (niet persoonlijk maar gewoon je in het algemeen) Niet goed in het zadel past wordt je gewicht niet goed verdeeld en krijg je drukpunten. Maar goed dat is mijn mening.
MizzKarice schreef:@ Valerie; Kan nog wel hoor! Je moet maar niet meer de lucht inschieten he?Haflinger's kunnen overigs veel hebben[/b]!
Kion99 schreef:Julia_romeo past nog prima hoor!
Kion99 schreef:Julia_romeo past nog prima hoor!
superwoman schreef:sweetheart schreef:
ja maar er zijn ook een hoop mensen die van mening zijn dat de inch maat niks uit maakt voor pony zolang het zadel voor hem maar wel goed ligt
Ik ben het daar niet helemaal mee eens. Want als je (niet persoonlijk maar gewoon je in het algemeen) Niet goed in het zadel past wordt je gewicht niet goed verdeeld en krijg je drukpunten. Maar goed dat is mijn mening.
Dat is niet alleen een mening.
Het zadel dient er juist voor om de druk te verdelen.....
Wat jij ook zegt, klopt ook. De klachten komen later pas. Ik vind het niet slim om ermee door te rijden.
De kans dat de pony er last van krijgt is zeker aanwezig.
o0valerie0o schreef:ben altijd ngal onzeker over mijn enorme benen en ik zo dwars dat ik niet op paarden wil rijden!