Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Verosjaak schreef:hahaha wat een verhalen weeer.. best jammer dat ik nooit penny's tegen kom..
Aurora3 schreef:whahaha das echt een goeie. Alle paarden die niet willen lopen zijn gewoon niet ingereden, die onthou ik. En wat dan als je op een 2-jarige gaat zitten en hij gaat rennen?? is ie dan wel ingereden?
StOoRzEnDeR schreef:duh zeker is ie dan ingereden dat snap je toch wel want als ie niet ingereden zou zijn zou ie stil blijven staan bahbah weet je nou niks van paarden ff voor de duidelijkheid als ze lopen, rennen, bokken, steigeren, springen wat dan ook dan zijn ze ingereden maar als ze stilstaan dan dus niet hé nu wat duidelijker ?
owja je moet ook altijd opstappen als je paard al loopt anders weet je niet of het paard waar je opstapt ingereden is of niet....
(zie het zo voor me)
StOoRzEnDeR schreef:hier penny's in overdosis geef maar een gil als je er een wil huren kopen kan ook (ik ga een pennyhandel beginnen)
TE KOOP: Penny's
lieve penny's van 6 t/m 13 jaar in de kleuren blond, rood, bruin en zwart. prijs: notk
StOoRzEnDeR schreef:niet penny wel lachen (voor mij niet hoor)
ik heb vandaag in men BH rond gereden
als er interesse is voor het hele verhaal
dan hoor ik het wel hé.....is echt te erg....
StOoRzEnDeR schreef:niet penny wel lachen (voor mij niet hoor)
sweetheart schreef:StOoRzEnDeR schreef:niet penny wel lachen (voor mij niet hoor)
vertel!![]()
![]()
Britjuh schreef:StOoRzEnDeR schreef:niet penny wel lachen (voor mij niet hoor)
Ik wil horen