Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paardjeanouk schreef:ponylover_13 schreef:[quote
Ik had gehoord dat je de paarden niet meer naar je eigen huisje mag doen ofzoiets. Is dat waar? en zoja, weet iemand waarom?
hoe bedoel je?
dat ze niet meer mee naar je huisje mogen?
dat mag toch gewoon?! ...
liliekska schreef:heeey ik heb nog een paar vraagjes,
mijn zusje wil wss niet rijden en ik heb haar dus over het loop pony gebeuren verteld, (eerst wouden we een extra ponykaart doen maar dat was errug duur) dus nu heb ik dus wat vraagjes:
zijn de loopponys ook gratis als je daar een midweek bent ofzo?
heb je daar ook zo'n kaart voor nodig?
en kan je de reserveren met een slotje?
lolove schreef:Een looppony is helemaal gratis!! Je hebt er ook geen kaart ofiets voor nodig, Als je lp een band heeft dan kan je hem reserveren xx
liliekska schreef:lolove schreef:Een looppony is helemaal gratis!! Je hebt er ook geen kaart ofiets voor nodig, Als je lp een band heeft dan kan je hem reserveren xx
dus ze zijn er wel met band?
waarom zijn de lp's eigenlijk lp's? kan me voorstellen dat ze mijn zusje van 8 niet graag een hele jonge meegeven?
dus je kan gewoon zeggen: ik wil graag een looppony?
liliekska schreef:oh maar ze zijn dus niet allemaal heel "wild" zegmaar, zijn er ook al iets meer "gevorderde" lp's? en zijn ze superpopulair?
naarppc schreef:I heb ergens gelezen dat je als je naast een Shetlander gaat staan (let wel: shetlander) en zijn schoft komt bij je heup of zelfs erboven dat je er dan nog op past. Als zijn schoft onder je heup komt, pas je er niet meer op. Zou dit kunnen kloppen?