Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Espritfan schreef:CxB schreef:zelf moet ik heel eerlijk bekennen dat ik het zelf heerlijk vind om paarden voor anderen(of mijn eigen ponyy) knotjes te maken, te wassen etc. Vindt dat dat altijd zo'n rust met zich mee brengt op de een of andere manier, haha.
ha mooi, kom die van mij maar even doen.
paardjeanouk schreef:Ik ging naar mijn pony toe, en toen zag ik 2 meiden (15-16 jaar) Anouk (zo heet de pony) poetsen. Ik was toen net 10 jaar, dus ik deed net alsof ik gewoon een meisje was die aankwam lopen. ik vroeg of het hun pony was, en ze zeiden ja, en toen ging ze erop zitten en rijden. Ik heb toen gevraagd of ze er NU vanaf kwamen want dat was MIJN pony. Ze zeiden: Nou en!? Dus ik heb toen mijn vader er snel bij gehaald. Die werd super boos nadat mijn vader voor de 3de keer het antwoord ''nou en!?'' gehoord te hebben. Toen pas gingen ze weg met veel gemompel en gezucht. gelukkig nooit meer gezien!
_AAASCHAAA_ schreef:al een tijdje 2 dames die stiekem de weilanden in gaan op op mijn pony's gaan zitten. Als de eigenaar van de weilanden komt en vraagt wat ze doen verkondigen dat de pony's van hen zijn. Ze struinen heel de woonplaats door om stiekem pony's te verzorgen. Ze zijn al in meerdere weilanden van de weide eigenaar gezien. Wanneer je er iets van gezegd krijg je nog een grote bek ook.
Als ze nou gewoon hadden gevraagd of ze mochten verzorgen was dat niet eens een probleem geweest maar op deze manier is niet oke.
( de penny's bij mijn pony's zijn 15 en 17 en absoluut penny's. Ken ook wel volwassenen met echte penny eigenschappen hoor)
Anoniem schreef:ik vind wel dat je onderscheid kan maken tussen 2 penny-types...
Je hebt de irritante penny; het kind dat overal commentaar op heeft, die denkt dat ze alles weet en beter is dan de rest, terwijl ze 9 van de 10 keer verre van goede ruitertjes zijn (als ze ook nog is een eigen pony hebben, doe dan dit allemaal x2 en + een hoop "hulpmiddelen" zoals slof, sporen enz)
Maar je hebt ook de schattige penny; het kind dat je dolgelukkig maakt als je ze je paard laat poetsen, en die maar niet uitgesproken raakt over 'hoe stout haar lieveling wel niet was, maar dat ie toch wel leuk blijft'!
How cute? Ja dat vind ik leuk!
wou ik even gezegd hebbende leuke penny's vergeten we vaak
Muffin01 schreef:Anoniem schreef:ik vind wel dat je onderscheid kan maken tussen 2 penny-types...
Je hebt de irritante penny; het kind dat overal commentaar op heeft, die denkt dat ze alles weet en beter is dan de rest, terwijl ze 9 van de 10 keer verre van goede ruitertjes zijn (als ze ook nog is een eigen pony hebben, doe dan dit allemaal x2 en + een hoop "hulpmiddelen" zoals slof, sporen enz)
Maar je hebt ook de schattige penny; het kind dat je dolgelukkig maakt als je ze je paard laat poetsen, en die maar niet uitgesproken raakt over 'hoe stout haar lieveling wel niet was, maar dat ie toch wel leuk blijft'!
How cute? Ja dat vind ik leuk!
wou ik even gezegd hebbende leuke penny's vergeten we vaak
Sluit ik me bij aan!
esmee_2001 schreef:minajtje schreef:![]()
In je topic staat dat je een stiekeme penny bent
Leeftijd zegd niks, ik ken er genoeg van 30 die nog penny zijn
Je hebt verschillende penny`s
1. Pennys die pony vaak vlechten en erg van tutten houden (zoon soort penny ben ik)
2.pennys die denken dat ze alles zijn en veel opscheppen
3. Pennys die erg brutaal zijn en zomaar weilanden ingaan om pony te poetsen enzo
4. Pennys die gwn ponys stelen en volhouden dat het hun pony is