Gigidusty schreef:Heei ik ben Gigi,
*Ik ben 11 jaar en ik word bijna 12
*Ik heb 6 jaa rijervaring
*Ik ben echt superklein 1.32 meter
*Ik weeg 23 kilo
*Ik heb een shetlander waar ik op rijd,
maar mijn benen komen nog niet onder zijn buik uithttp://www.mijnalbum.nl/Foto-DOPX6JHJ-D.jpg*Ik hou van pony's die het fijn vinden om te poetsen
en te tutten
*Ik vind springen ook wel leuk
*Schofthoogte maakt niks uit,zolang ik er over
3 jaar nog steeds op pas vind ik het best
*Ik hou ook wel van een leuke buitenrit
*Ras maakt me echt niks uit evan als de kleur
Welshje 
Levidepevi schreef:Ik ben 1.45 lang en 38,5 kilo en ben elf jaar 15'de juli word ik twaalf!
Ik rijd vier jaar vind dressuur het leukste en rijd ook wedstrijden en ik zou het ook wel leuk vinden als een ponytje goed dressuur kan lopen en ook een lekker sprongetje kan maken.
Ik houd ook van buitenritten langs de weg bos strand enzo dus dat ook.
Ik heb wel wat weg van schimmels ik hou van die kleur en liever ponytjes niet te dik en te dun.
Mag wel een bokje geven afentoe maar geen bokpartijen half uur lang.
Lange manen vind ik leuk!
Leergierig zijn.
Wat vinden jullie voor een pony/paard voor mij ik word niet groter dan 1 78 om precies te zijn.
NPRS, new forest.
liefpaardjee schreef:iemand voor mij?
13 jaar, 1.65 lang, 40 kilo
6 jaar ervaring en een vader die me heel goed kan helpen ( we hebben al eens een x een Russisch arabier gehad )
houd van pittig, sensibel, af en toe een bokje.
kan dressuren, springen, crossen en lekker recreatief ( ik wil niet hoger als L gaan starten of het moet heel goed
gaan)
k heb liever een paard/pony die ik moet afremmen dan eentje die ik de hele tijd vooruit moet branden
NRPS 
Liaatje363 schreef:e-pony?
15 jr. 10 jaar ervaring. Rij wedstrijden 1.70 ( 55 kg)
KWPN
Frankaas schreef:KWPN? Veel opties mogelijk.
Nog een keer, uit nieuwschierigheid

Niet dat ik er een ga kopen, maar goed.
Een pony/paard waar ik mijn hele leven op zou passen (ik kan niet goed tegen afscheid nemen :3). Ik ben nu 1.56 en 12 jaar (groeispeurt nog niet gehad hahaha) ze verwachten mij tussen de 1.71 en 1.87, om precies te zijn 1.78. Ik wil geen pony/paard die ik aan moet pakken. Dus geen bok partijen, liever nooit eentje... Maar goed, dat voorkomen in lastig. Ik heb liever lange manen die je kan vlechten enzo :3. Sokken vind ik ook heel mooi, maar niet verplicht. Het liefst gewoon een gezellige knol waar je een band mee kan opbouwen. Af en toe een wedstrijd maar meer recreatief, maar houd niet zo van springen. Ik hou niet zo van de schimmel kleur, dus ook niet vliegenschimmel etc. Hoewel ik roodschimmel wel weer mooi vind. Geen Western paard

Genoeg informatie?

Fries?
Dilek_21 schreef:Dit wil ik ook wel eens doen!
Ik ben 1.68, iets rond de 55 kilo,
heb 6-7jaar rijervaring,
heel donkerbruin haar, bruine ogen.
Ik doe springen het liefst, maar dressuur kan er ook wel meedoor, een crosje maken in het bos doe ik ook graag, western ook!
ik hou van sportieve, elegante maar ook pittige paardjes met een goud hartje!
rassen dat ik niet zoek: haflinger, ijslander, tinker, ik kan niet op de naam komen, maar van die boerenpaarden, fjord, of heeeel grote paarden
Arabier?