Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aischa2 schreef:Ik ga waarschijnlijk nog een keertje een weekend en ik neem dan.
Garlic
Lizzie
Of Spirit
Vriendin 1
Bibi
Turbo
Vriendin 2
Wizzy
Mexy
Vriendin 3
Lowina
Snowy
Mango
Hoelaat moet je voor hun in de rij staan. Waarschijnlijk gaan we om 7uur 's ochtend dat we er dan om 9uur staan. Zou dat goed zijn?
aischa2 schreef:Ik ga waarschijnlijk nog een keertje een weekend en ik neem dan.
Garlic
Lizzie
Of Spirit
Vriendin 1
Bibi
Turbo
Vriendin 2
Wizzy
Mexy
Vriendin 3
Lowina
Snowy
Mango
Hoelaat moet je voor hun in de rij staan. Waarschijnlijk gaan we om 7uur 's ochtend dat we er dan om 9uur staan. Zou dat goed zijn?
SachemLover schreef:Joeehoeeee,
In de herfstvakantie terug naar ppc !!!!! Het duurt nog wel even, maa dat maakt niet uit, ik ben zo blij !!!!
Ik zie Banjo eindelijk trug !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar Banjo is zeer populair, dus ik zal op tijd moetten zijn![]()
Hoelaat zou ik in de rij moetten voor Banjo ????
Emmavhx schreef:SachemLover schreef:Joeehoeeee,
In de herfstvakantie terug naar ppc !!!!! Het duurt nog wel even, maa dat maakt niet uit, ik ben zo blij !!!!
Ik zie Banjo eindelijk trug !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar Banjo is zeer populair, dus ik zal op tijd moetten zijn![]()
Hoelaat zou ik in de rij moetten voor Banjo ????
VroegEigenlijk moet je voor elke grote pony vroeg komen
Garlic
Lizzie
Of Spirit
Vriendin 1
Bibi
Turbo
Vriendin 2
Wizzy
Mexy
Vriendin 3
Lowina
Snowy
Mango
Emmavhx schreef:sari_leroy schreef:Ik wil zooooooo graag eens Jans, maar ja m'n ouder zo vroeg, ik kan erover dromen dus :/
Dit heb ik dus ook, we zijn 1x vroeg geweest, maar dat willen ze nu niet meer
Waarschijnlijk ga ik sowieso nooit meer...
Burtzle schreef:aischa2 schreef:Ik ga waarschijnlijk nog een keertje een weekend en ik neem dan.
Garlic
Lizzie
Of Spirit
Vriendin 1
Bibi
Turbo
Vriendin 2
Wizzy
Mexy
Vriendin 3
Lowina
Snowy
Mango
Wanneer ga jeee?