Ja ik weet het, maar we hebben hier niet genoeg ruimte voor een groter paard, anders was het een highland pony geworden. Ga van de zomer een sulky voor de shetlander bestellen, en door de weeks rijden er meisjes tot 16 jaar op de pony. Als de sulky wat is, dan neem ik er ook een voor de pony. Ze was drachtig dat wij haar kochten, en de vader van het veulen was groter en die word ook groter dan de moeder, dus die is dan misschien groot genoeg voor mij. Die is nu voor 1 jaartje naar een veulenopfok, ben benieuwd hoe hij terugkomt. Verkopen wil ik liever niet, want ben best gehecht aan hem. Zal van hem ook foto proberen te plaatsen.
opzich vindt ik het niet eens heel sorend. wel vindt ik het storend dat zadel niet op de pony past. hij licht echt te ver naar voren. misschien dat het met een staartriem beter gaat ? zo kan het in ieder geval niet
en ook zou ik de slof weg laten weet niet of je veel rij ervaring hebt maar dit kan in hety nadeel van je dochtertje gaan werken
dan zou ik als ik jou was lekker je zadel goed leggen en hem lekker rijden voor je dochtertje
hij heeft een vrij stevige bouw dus echte problemen zal het echt niet opleveren. wel je beugels wat langer doen nu breng je je paardje uit balans zodra je zadel beter licht zul je ook merken dat het er heel anders uit gaat zien en dat je dan ook niet tegen de pony's zn benen aan komt
http://www.mijnalbum.nl/Album=8MQY6M3P dit is haar veulen, hier was hij bijna 4 maanden oud, wordt hoop ik een stuk groter. Ja dat zadel had ik nog op zolder liggen en geprobeerd, zal kijken of het met staartriem misschien wel goed past. Heb ook nog een boomloos zadel, maar daar is mijn kont weer ff te dik voor. pff groetjes
weet je wat. jij gaat voor ons een foto maken waar je beugels goed zitten en je zadel los licht.. en dan gaan wij jou vertellen of het nog wel kan of niet
( al denk ik nog steeds dat het prima kan hoor voor gewoon wat losse ritjes
Ik vind je écht te groot, je hebt je beugels ook veelste kort, waardoor je achterop het zadel zit. Als je je beugels op normale lengte zou zetten zit je hem heel erg in de weg. Niet meer op rijden dus, ook niet af en toe
Ik zou zeggen, zoek een leuk klein ruitertje voor hem, of ga andere dingen met m doen
de echte ruiter helaas wel te groot jammer tis een leuke pony
en die fake foto ik zou stoppen met rijden dierenbeul. de zadels liggen veel te ver naar achter.. en jij zit op de lepel.. dus voor het meiske ander zadel kan het nog wel.. mij jij