ik ben er een paar jaar geleden geweest. ik vond het toen wel leuk, maar zou er nooit meer heen gaan. ik had bella/belle ik weet het niet meer. alleen was het een lieve pony met een kolletje?! volgens mij. ze heeft geen stap verkeerd gezet. mijn zusje had een kleine zwarte timmie. ( hij ging liggen elke keer) haar vriendin had een appalousa krent. en mijn nichtje heeft er heel veel gehad. 1. ronaldo ofzo, beet trapte en bokte. 2. doornroosje, trapte 3. bingo, of iets in die richting heel dik en bokte als je ging zitten en as heel sloom. hij ging pas lopen toen het avond werd. ik was 10 en vond het erg leuk.
Ok, alleen is mij. Vraag of iemand een of meer pony's weet die niet te klein zijn, en niet bokken of gaan racen
Heleenzz2
Geplaatst: 21-06-12 17:09
[quote="Zilvermoon"]Begeleid kost hun weer geld.. Personeel daar voor inhuren. Dan kunnen ze die pony's niet meer houden want dan word het te duur. Oke ja ze worden aan mensen meegegeven die er geen verstand van hebben maar hoevaak zie je dat niet met strand ritten ed. Ook mensen die niet kunnen rijden op een paard gezet. Dan wel met begeleiding maar dan word er ook in de mond geropt (om maar een voorbeeld te noemen) quote]
Je geeft een voorbeeld van dat dat met strandritten ook gebeurd maar het is niet zo dat als het daar gebeurt (dat er in de mond word geropt, en mensen die niet kunnen rijden) dat dat dan bij ppc ook maar zo moeten kunnen alleen omdat het daar ook gebeurd.
_xLies
Geplaatst: 21-06-12 19:27
paardjuhh123 schreef:
Ok, alleen is mij. Vraag of iemand een of meer pony's weet die niet te klein zijn, en niet bokken of gaan racen
Smart , ze zullen allemaal in het begin je gaan uitproberen, gaan 'bokken', of wat het ook mag zijn xd, als je erop gaat zitten maar later niet meer.
Welke pony is superlief en gaat nie bokken of racen ofzo? Een beetje grote voor iemand van 1.55 Weet iemand dit?
snowy is erg braaf en vrij groot Cappuccino is echt een schatje (mijn schatje ) ook groot Jens is groot maar al wel heel oud Mister Ed is groot Mango is groot maar vrij smal
dit zijn beetje de grote wel denkik... Zijn sowieso wel allemaal braaf!!