Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabier schreef:Sorry mag ik even deze opmerking maken? Ik vind het raar dat sommige mensen hier zeggen "Nouuu voor het mooi kan het niet meer":') ik bedoel deze mensen vragen toch niet staat dit mooi?)))) Ze vragen of ze er nog op kunnen ik bedoel who cars of je er mooi uitziet lol
Celiien schreef:@lukietje, ik vind je te lang maar qua gewicht valt t mee. Ik twijfel, denk dat het vooral voor ‘het mooie’ te groot is.
Echter past het zadel niet, dat zou ik zorgwekkender vinden![]()
@yarkajunda: te groot. Je benen zitten op springstand en je bovenlichaam steekt er te ver bovenuit voor mijn idee
Bowo schreef:Arabier schreef:Sorry mag ik even deze opmerking maken? Ik vind het raar dat sommige mensen hier zeggen "Nouuu voor het mooi kan het niet meer":') ik bedoel deze mensen vragen toch niet staat dit mooi?)))) Ze vragen of ze er nog op kunnen ik bedoel who cars of je er mooi uitziet lol
Nou, als je naar (dressuur)wedstrijden gaat, is een paard dat voor het mooi niet meer past, niet netjes. Op een wedstrijd hoor je verzorgd te verschijnen, dus dan zou een voor het oog te klein paard ook niet kunnen imo
TelmaB schreef:Ik vind haar bovenlichaam heel ver uitsteken en bij de eerste foto zijn haar beugels kort + lijken haar voeten toch een stuk onder de buik uit te steken.Dan lijkt het me dat ze de pony in de weg zal zitten als ze de beugels uit doet en tegen de voorbenen aan zal komen
SindyKaya schreef:Heh, soms snap ik jullie echt niet hier.. Dan zie ik foto's waarvan ik denk dat kan écht niet meer, en dan zegt iedereen dat 'past makkelijk!' En dan zie ik zo'n foto van elinmarissa en dan kan het niet? Ik zie namelijk echt niet dat Elinmarissa te groot is..