Qua groote misschien niet mooi nee. Maar veel vonden mij hier ook wel weer passen omdat ik niks weeg. Ik citeer (weet niet meer van wie) ‘deze pony draagt jou ket twee vingers in de neus’
Maar gewicht is niet alles, zoals zo vaak in dit topic gezegd is. Er zijn nog ontzettend veel discussies over wat nou slechter is, maar te lang is ook absoluut niet goed voor de balans van een paard of pony.
pien_2010
Geplaatst: 03-08-18 09:38
Tja als dit allemaal niet meer kan dan moeten het gros van de ijslander bevolking, mongolische bevolking, Costa Rica bevolking stoppen met rijden op hun echt kleine paardjes. We zijn het niet gewend en wat wel/ niet mooi is valt niet over te twisten. Dat is smaak en waag ik me niet aan. Wat ik mooi vind, kleinere paarden dus!, vind een ander niets!
yarkayunda
Geplaatst: 03-08-18 11:12
Vinden jullie mij te groot? Ik vind mezelf wel te groot dus ik rijd haar alleen als de verzorgster niet kan..
SavannahNx
Geplaatst: 03-08-18 11:14
yarkayunda schreef:
[ [url=m/aVFAo6.jpg]Afbeelding[/url] ] Vinden jullie mij te groot? Ik vind mezelf wel te groot dus ik rijd haar alleen als de verzorgster niet kan..
Ben wel benieuwd wat jullie hiervan vinden. Ik zat er trouwens alleen op voor de foto, het is een pony van een vriendin. Verder rijd ik er echt bijna nooit op, alleen misschien 3 à 4 keer per jaar 10 min. stappen.
@lukietje, ik vind je te lang maar qua gewicht valt t mee. Ik twijfel, denk dat het vooral voor ‘het mooie’ te groot is. Echter past het zadel niet, dat zou ik zorgwekkender vinden
@yarkajunda: te groot. Je benen zitten op springstand en je bovenlichaam steekt er te ver bovenuit voor mijn idee