Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xDaantjxx schreef:Laatste: graag betere foto
Enalaatste: nee sorry ik vind je te lang en al helemaal hoe je erop zit. Beugel 1-2 gaatjes langer en het zou nog optioneel zijn, maar omdat je nu kort zit en achter op de lepel zit zeg ik nee
eva0106 schreef:[ Afbeelding ]
hier heb ik mijn beugels wel heel kort ivm springen
Pas ik nog op Maaike? Ik ben 1.72 en 51 kilo, Maaike is een D pony en er zit arabier in
naomi_g1998 schreef:Citaat:- Alleen vragen mét foto.
zonder kunnen we niet oordelen elk paard/pony is anders en zo ook de bouw.
Safiera schreef:Antwoord op je vraag, je past voor het mooie plaatje niet. Je hebt je beugels nu op springmaat, als je ze lang doet kom je echt een stuk er onder uit. Je bovenlichaam is qua lengte wel 'mooi', je benen zijn voor het 'mooi' te lang.
Verder pas je zeker nog en kun je heel goed verder rijden imo. Maar het ideaalplaatje? Nee.
xIrlijn schreef:xDaantjxx schreef:Laatste: graag betere foto
Enalaatste: nee sorry ik vind je te lang en al helemaal hoe je erop zit. Beugel 1-2 gaatjes langer en het zou nog optioneel zijn, maar omdat je nu kort zit en achter op de lepel zit zeg ik nee
Dit. Je kunt beter met je voeten onder de buik uitkomen en een goede zit in het zadel hebben, dan zo kort zitten zonder uitstekende benen, maar met een verkeerde zit.
jillhorses schreef:Melanie ik denk dat je nog net past!
Ik had een vraagje: Ik heb geen foto sorry, maar ik rij op de manege regelmatig op een c pony best wel iel gebouwd en ik ben ongeveer 1,64 denken jullie dat ik te groot ben
Safiera schreef:Antwoord op je vraag, je past voor het mooie plaatje niet. Je hebt je beugels nu op springmaat, als je ze lang doet kom je echt een stuk er onder uit. Je bovenlichaam is qua lengte wel 'mooi', je benen zijn voor het 'mooi' te lang.
Verder pas je zeker nog en kun je heel goed verder rijden imo. Maar het ideaalplaatje? Nee.