Ik kom mij hier melden,
ik heb 160+ paarden

en over 25 dieren.
Ik ben nu ook bezig om mijn zelfgemaakte tuig te verbeteren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lisloo schreef:Hoi![]()
Ik kom mij hier melden,
ik heb 160+ paarden![]()
en over 25 dieren.
Ik ben nu ook bezig om mijn zelfgemaakte tuig te verbeteren
Jschleich schreef:WoW! Nouuu ik vind het best mooie foto’s!!
Tip: doe het wel even in ander licht dan is het natuurlijker en “echter” dus doe het bijvoorbeeld buiten ofzo! Of gewoon met goed daglicht!!
Verder zijn je foto’s heel mooi!
Ik vind het heel jammer dat het topic helemaal niet meer actief is!! Jullie ook?
leestmee schreef:Welke paarden heb je en heb je foto's van je tuig? Hier zitten ook mensen die je tips of tops kunnen geven.
BopjeBo schreef:Sorry dat ik hier zomaar inbreek in dit topic, maar misschien kan ik hier mn vraag het beste stellen omdat hier de modelpaarden verzamelaars zitten![]()
Heb jarenlang paardenbeelden verzameld, maar daar mee gestopt en op de mooiste na alles weggedaan. Ook heb ik nog een vintage Beswick porseleinen paardenmodel, eigenlijk wel een collectors item waar ik vanaf wil. Waar kan ik het beste adverteren om deze verzamelaars te bereiken, marktplaats of is daar een speciaal forum voor toevallig? Zag via Google ook deze beelden worden aangeboden via vintage sites, maar daar zijn er best veel van. Heb het sowieso eerst op boktmarkt gezet. Iemand een tip?
Malenka schreef:Ik weet niet zo goed wat ik met mijn schleich zal doen. Er zitten weer dierenartskosten aan te komen en alle beetjes helpen. Maar ik ben bang dat ik er spijt van ga krijgen... aan de andere kant liggen ze maar in een doos.
[ [url=m/kzjbtf.jpg]Afbeelding[/url] ]