Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
naomi_g1998 schreef:_Femkeeex schreef:Dat is raar, als het een ander ras is past het ineens? Het past wel hoor, maar dit vind ik toch wel heel raar.Oh is het een ijslander (blond), dan vind ik het nog prima passen
_Femkeeex schreef:Kan wel zo zijn maar dan vind ik het heel vreemd dat je eerst nee zegt en zodra je weet dat het aan bepaald ras is is het ineens een ja?Deze reacties had ik verwacht.
Als het een slanke Welsh was, zou ik nee zeggen, maar kom op je snapt zelf toch ook wel dat een Ijslander sterker is dan (meeste) gemiddelde ponyrassen
naomi_g1998 schreef:_Femkeeex schreef:Kan wel zo zijn maar dan vind ik het heel vreemd dat je eerst nee zegt en zodra je weet dat het aan bepaald ras is is het ineens een ja?Deze reacties had ik verwacht.
Als het een slanke Welsh was, zou ik nee zeggen, maar kom op je snapt zelf toch ook wel dat een Ijslander sterker is dan (meeste) gemiddelde ponyrassen
nienke555 schreef:xDaantjxx schreef:Dit kan nog wel Nienke. Je benen zijn aan de lange kant maar het stoort mij niet. Bovenlichaam vind ik juist netjes en je bent een sprietje
Haha nouja sprietjeik ben 1.75 en 60 kilo, zo licht is dat volgens mij niet
maar dankje, dan kan ik er met een gerust hart op rijden en over het strand crossen