Jschleich schreef:Ahh! Super leuk! Waar heb je har gekocht?? En hoe heet ze?
ik geef mijn modellen geen namen meer, heb dit wel ooit gedaan maar kan ze tegenwoordig niet allemaal meer onthouden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jschleich schreef:Ahh! Super leuk! Waar heb je har gekocht?? En hoe heet ze?
gamorca schreef:Hey Schleich-kenners!
Ik heb even een vraagje. Ik heb laatst namelijk mijn oude kamer uitgeruimd en ben toen nog een hele collectie Schleich paardjes tegengekomen. Aangezien ik zelf allang niet meer spaar wilde ik ze verkopen, maar ik heb totaal geen idee wat normale bedragen zijn tegenwoordig. Dus aan jullie de vraag wat ik ongeveer zou moeten vragen/verwachten voor deze hele set?
Volgens mij zijn alle paardjes tussen 2002 en 2010 aangekocht. In principe zijn alle paardjes in hele nette conditie, alleen de halsters en zadels hebben door ouderdom vaak gebroken gespen.
[ [url=m/g5kCSc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UxUSLS.jpg]Afbeelding[/url] ]
(geen idee of de ruiters hier op het goede paard/zadel zitten)
[ [url=m/aIlnKm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OTMOGb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben benieuwd naar jullie antwoord en alvast bedankt!
gamorca schreef:Nouja, als je het niet erg vind heb eigenlijk weinig zin om alles apart te verkopen. Dat is zoveel gedoe met verzending en dergelijken. Dan moet de prijs wel heel goed zijn haha.
En ik weet niet wat een goede/eerlijke prijs is dus die kan ik je ook niet geven
leestmee schreef:alleen is het jammere dat mensen op MP altijd laaag bieden.gamorca schreef:Nouja, als je het niet erg vind heb eigenlijk weinig zin om alles apart te verkopen. Dat is zoveel gedoe met verzending en dergelijken. Dan moet de prijs wel heel goed zijn haha.
En ik weet niet wat een goede/eerlijke prijs is dus die kan ik je ook niet geven
Ik denk alles in 1 koop dat je daar €200 voor kunt krijgen op marktplaats.
Als je toch los verkoop misschien meer.
De grijze pony is al 25
De shire op foto 1 ook
De longeerset doet ook al 20
De andere rijsetjes rond de 10
En de rest van de groten 15
Veulens tussen de 5 en de 10 schat ik in
O de omkijkende merrie is ook meer waard
Edit de steigerende mustang is ook 20 zoiets
Edit 2 typo
leestmee schreef:gamorca schreef:Nouja, als je het niet erg vind heb eigenlijk weinig zin om alles apart te verkopen. Dat is zoveel gedoe met verzending en dergelijken. Dan moet de prijs wel heel goed zijn haha.
Ik denk alles in 1 koop dat je daar €200 voor kunt krijgen op marktplaats.
Als je toch los verkoop misschien meer.
De grijze pony is al 25
De shire op foto 1 ook
De longeerset doet ook al 20
De andere rijsetjes rond de 10
En de rest van de groten 15
Veulens tussen de 5 en de 10 schat ik in
O de omkijkende merrie is ook meer waard
Edit de steigerende mustang is ook 20 zoiets
Edit 2 typo