Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DezeNaam schreef:Om eerlijk te zijn vind ik dat hier heel snel gezegd wordt dat iemand past, maar dat terzijde.
Met zadel is je bovenlichaam veel te lang en zonder zadel zijn je benen veel te lang. Ik heb geen idee of het dan wel zou kunnen met een barebackpad.
Delaja schreef:DezeNaam schreef:Om eerlijk te zijn vind ik dat hier heel snel gezegd wordt dat iemand past, maar dat terzijde.
Met zadel is je bovenlichaam veel te lang en zonder zadel zijn je benen veel te lang. Ik heb geen idee of het dan wel zou kunnen met een barebackpad.
Meen je dat serieus? Ik vind juist dat de meesten hier vrij streng zijn.
Ook je mening over de laatste foto's ben ik het totaal niet mee eens. Aan de lange kant ja maar VEEL te lang? Nee zeker niet, ze past er nog prima op. Voor het plaatje is het zonder zadel niet mooi meer maar zolang je je pony niet uit evenwicht brengt moet het prima kunnen lijkt me.
Delaja schreef:DezeNaam schreef:Om eerlijk te zijn vind ik dat hier heel snel gezegd wordt dat iemand past, maar dat terzijde.
Meen je dat serieus? Ik vind juist dat de meesten hier vrij streng zijn.
Ook je mening over de laatste foto's ben ik het totaal niet mee eens. Aan de lange kant ja maar VEEL te lang? Nee zeker niet, ze past er nog prima op. Voor het plaatje is het zonder zadel niet mooi meer maar zolang je je pony niet uit evenwicht brengt moet het prima kunnen lijkt me.
AnnaLovePony schreef:Ik ben het met Delaja eens. Zolang ze het paard er niet mee belast, wat me niet snel het geval lijkt want het is een fjord en die zijn sterk en steving.
En als ze met zadel rijd komen haar benen niet onder de buik uit dus kan ze gewoon nog goed de hulpen geven. Ik vind dat ze misschien iets aan de grote kant is maar ze kan zeker nog wel een tijdje op haar fjord rijden ;D