Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Hoezo zou een groter zadel niet passen? Ik zie nog best wel wat ruimte. Ik heb dan ook een C pony rondgeribt met een massimo zadel met franse kussens eronder. Zowel achter als onder kan nog wel wat bij.
XRuby_SymmyX schreef:Citaat:Hoezo zou een groter zadel niet passen? Ik zie nog best wel wat ruimte. Ik heb dan ook een C pony rondgeribt met een massimo zadel met franse kussens eronder. Zowel achter als onder kan nog wel wat bij.
Een groter zadel gaat niet passen, ik vind deze er al lang uit zien, iets naar achter en hij ligt op de lendenen, hier zitten geen ribben en het gewicht word dan dus niet opgevangen. Dit is enorm schadelijk. Dit zadel is al aan de grote lang, groter gaat niet lukken.
En qua jou eigen lengte vind ik het lastig, zeker als je een nog andere paardjes heb staan zou ik zeggen, niet meer opstappen, het is een ielig paardje en ik vind het er niet helemaal fijn uitzien.
(Maar dit is natuurlijk alleen beoordeeld vanaf een aantal foto’s)
JustMeI2 schreef:Hallo!
Ik ben op zoek om een pony te kopen, en omdat dat dan mijn eerste wordt wil ik natuurlijk geen reus.
Ik ben 13 jaar, ben 1.60 hoog en weeg ong. 36 kilo. ik groei waarschijnlijk niet heel veel meer.
pas ik dan op een pony van 1.20, die best stevig is? welsh cob achtig zeg maar...
groetjes mij