Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ardo_iggy schreef:Hier onze schleich collectie.
Sunsetlover schreef:Ik heb laatst mijn eerste appaloosa repaint gemaakt en meteen ook mijn eerste keer realistische ogen gemaakt. Wat vinden jullie ervan? Helaas was het licht erg slecht toen ik foto's maakte waardoor de kleuren ietsjes anders zijn en het lijkt ofdat hij glimt, maar dat doet hij ik het echt niet
[ [url=m/MpEcDJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CrLWmO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sZzZzY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iicgii.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7yNFZn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sophie_Wind schreef:Sunsetlover schreef:Ik heb laatst mijn eerste appaloosa repaint gemaakt en meteen ook mijn eerste keer realistische ogen gemaakt. Wat vinden jullie ervan? Helaas was het licht erg slecht toen ik foto's maakte waardoor de kleuren ietsjes anders zijn en het lijkt ofdat hij glimt, maar dat doet hij ik het echt niet
[ [url=m/MpEcDJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CrLWmO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sZzZzY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iicgii.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7yNFZn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind dat jij hem heel erg mooi hebt gemaakt! Maar ik vind het paardje zelf een beetje een rare vorm hebben, kan ook door de foto komen, maar ik vind het verder heel realistisch eruitzien!
GwenCW schreef:Hoi iedereen
Ik heb een vraagje,
Een paar jaar geleden ongevoor 2/3 jaar spaarde ik nog schleich en toen was ik 10 jaar ben op dit moment 13 jaar en ben op de een of andere manier weer geinteresseerd in schleich.
Ben ik er niet te oud voor? (Niet om te spelen maar verzamelen enzo)