Dat was geloof ik een D-pony. Samen met een andere pony dé braafste pony van stal: fatima. Niet heel lang m'n lievelingspony geweest, ik ging al snel op de pittigere beestjes
Palmbierlove
Geplaatst: 28-08-10 15:41
Mijn 1e lievelingspony was Benny in 1998 op Manege Aquadelta in Bruinisse (manege bestaat al een aantal jaren niet meer) Het was een welsh pony Kleur: Zweetvos Hij was lief en lekker eigenwijs, dus was meteen verkocht na mijn eerste les op hem.. Helaas werd hij toen verkocht, maar gelukkig kwam hij na een paar jaar weer terug, eerst wist ik niet zeker of hij het nu was, maar het was wel heel toevallig dat zo'n zelfde soort pony ook Benny heette.. En toen heb ik nog een tijdje veel plezier met hem mogen beleven, en vooral met springen kon je met hem lachen, want dat deed hij niet graag, hoe vaak ik toch niet bijna gelanceerd was.. Helaas werd hij uiteindelijk weer verkocht, maar er waren nog genoeg andere leuke pony's..
Hier een filmpje met het overzicht van al mijn lievelingspony's en paarden (en uiteraard ook met Benny, de 1e foto's): http://www.youtube.com/watch?v=Moylu4opX94weet niet of hij het nog doet, is al een oud filmpje, maar goed het begin met Benny doet het wel, als het goed is..
mijn lievelingspony was acha (waar ik op leren rijden) op manege verbrande brug ik mis haar nog steeds! ongeveer 5jaar geleden
History_
Geplaatst: 31-08-10 17:56
Mijn shet Hij staat bij ons sinds ik 2,5 jaar was en hij is er nog altijd. Hij is nu 20jaar en begint wat grijs te worden maar het is nog steeds dezelfde deugeniet
uhm... dat was charlotte van de manege de wolverlij in vlachtwedde, dat was altijd wel een gevalletje apart.... iedereen zat er altijd op rammen en te schoppen omdat ze niet voor uit te branden was maar als ik dr op ging zitten was er niks aan de hand...
mknuvers
Geplaatst: 04-09-10 16:58
olaf. was een paardje op ponykamp klein oever. heb er toevallig een gevonden die precies op hem lijkt. die ga ik dinsdag dus gelijk proberen.
Sparky van Manege Schamar, volgensmij is hij naar de slacht gegaan. Ik mis hem nog elke dag,
manege is gesloten. en ging er ook vanaf omdat de lesgevers niet zo aardig waren. Ben nogsteeds op zoek naar hem,
Loeky01
Geplaatst: 12-10-10 21:06
Davoly en Olly van manege Ars Longa. Helaas weet ik niet waar Davoly tegenwoordig te vinden is maar ik verwacht dat hij al het einde van zijn leven heeft berijkt. Olly staat nogsteeds op manege Ars Longa alleen ziet hij er echt heel slecht uit
Flores, een zwarte shetlander van Manege Knollegruun. Dat was in 1995.
Haflinger0
Geplaatst: 15-10-10 09:31
Mijn echte echte lievelingspony was vroeger Blitz, nu ben ik daar al weer te groot voor
wodan1
Geplaatst: 15-10-10 11:55
LEO. dat was mijn shetje. Deze kreeg ik doen ik twee jaar was Hij stond bij mijn opa en oma op de boerderij en daar mocht hij met de kerstmis altijd mee aantafel. Dan kreeg hij een plastic bordt met brokken erop Maar helaas hebben we Leo laten inslapen omdat hij ziek was