Ook ik denk dat je te lang bent als je beugels wat langer zouden zitten, maar als het een betere foto is, kan het weer heel anders zijn.
Kim90
Geplaatst: 26-11-10 11:22
Ik vind je benen niet te lang, ook niet met je beugels een gaatje langer, dan kom je misschien net een paar cm onder de buik vandaan, nou dat is ook geen ramp hoor. Je bovenlijf is wel iets aan de lange kant voor het mooie.
Te zwaar ben je al zeker niet.
Amira_
Geplaatst: 26-11-10 13:40
Cheetahfan;
zeg nou hoe groot jullie zijn Paard lijkt net 1.80m maar zal wel 1.58 ofzoiets zijn
@ ShenziMax: Ik vind je eigenlijk niet te groot hoor.. voor het plaatje niet supermooi meer idd, maar verder kan het gewoon nog hoor. Te zwaar ben je zeker niet.
fuego3
Geplaatst: 26-11-10 16:07
ShenziMax ik vind het nog net kunnen ,, maar veel langer mag je niet meer worden , dus zet de stop op je groei want het is een hele leuke pony.
Ik zei al, ik ga afbouwen. Er rijdt nog een kleiner meisje dan mij op. Ik rij trouwens maar 1x per week op haar, nu misschien afbouwen naar 1x in 2 weken ofzo, tot het echt niet meer kan...
fuego3
Geplaatst: 26-11-10 22:46
EskeGirl schreef:
Ik zei al, ik ga afbouwen. Er rijdt nog een kleiner meisje dan mij op. Ik rij trouwens maar 1x per week op haar, nu misschien afbouwen naar 1x in 2 weken ofzo, tot het echt niet meer kan...
Ik ga binnenkort stoppen. En ik doe geen intensieve trainingen. Gewoon lekker stappen en draven. Nooit langer dan uur/half uur(en dan zit het andere meisje er ook nog op, dus zit er nooit langer dan half uur op)