Past makkelijk!! zelfs als je nog groeit, je hebt je beugel op een lange maat en alsnog komt je niet echt onder de buik uit, en je bovenlichaam vind ik ook niet lang!. Ik weet niet hoe oud je bent maar denk dat je er niet meer 'uitgroeit', Ik denk dat als je 10cm nog groeit je er nog goed op kan.
Ow leuk!!! Voor een eigen paard is het echt wel een goede maat! EDIT: Even tekst bijgevoegt + typo
Laatst bijgewerkt door xTamay op 27-08-10 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Melvern
Geplaatst: 27-08-10 18:06
Kan dit nog voor het mooie? Ik krijg wel eens te horen dat mijn boven lichaam lang is. Soms heb ik zoiets van, ach ik ben lange niet te groot. Ik ben maar 1,65 en weeg 44 kg... Maar soms twijfel ik toch lichtjes of ik niet iets lang ben...
_AAASCHAAA_: past ik vind je bovenlichaam ook niet te lang.
flappaashaas
Geplaatst: 27-08-10 18:39
_AAASCHAAA_: past wel, (leuke pony!) al denk ik niet dat het als je nog een stuk groter wordt mooi is,dan ben je met je bovenlichaam te lang...
Melvern
Geplaatst: 27-08-10 18:53
Ik ben 20... Ik groei niet meer en mijn toekomstige pony's ( nu jaarling en twenter ) die zijn ruim 10 centimeter groter. Ook heb ik nu een ander zadel wat het beeld al een heel stuk anders maakt. Maar ik ben blij met jullie reacties
Anoniem
Geplaatst: 27-08-10 18:55
Beetje moeilijk te beslissen, maar als ik je benen zo een beetje recht probeer te denken, en dan je pony 10cm groter, denk ik dat het prima past!
Edit: Je had al een anderefoto toegevoegd zie ik Ik vind dat het nog past.