hmm ik heb hier volgens mij al 2 x gereageerd (1ste keer gewoon kijken , 2de keer omdat ik niet wist of ik al us gereageerd had

) ,maar daar kwam toch uit wat ik toen (nu nog wel) erg leuk vond.
Spaanse paarden (Andalusier etc) ja .. logisch als ik erbij zet dat ik die erg leuk vind,.. maar nu groei ik hard (naja ben niet belachelijk groot ofseu) ,maar ik oog bijv. op mijn fries van 1.72 niet bepaald ieniemienie.
Heb zelf een forester (ook nog

) van 1.43 en dat past gewoon ,maar door dat ik lange benen heb zie ik er niet belachelijk uit op de fries van 1.72 (Kijk het past nog niet helemaal qua benen en bovenlijf etc ,maar soms zie je dat iemand van boven heel lang is en hele korte beentjes heeft wat er dus bijna niet uit ziet...)
Dus vraag ik het opnieuw ,maar dan zonder een kleine hint waar mijn smaak naar gaat of wat dan ook..
Ik ben 14. Ben 1.62 en weeg zo'n 44 kilo ofso...
Ik ben zelf erg van uitstraling en behang.
Ben zelf ook niet zo van de (standaard

) KWPN'ers. Al vind ik een pikzwarte KWPN wel prachtig

Voor de rest andere kleuren.. nOop..
Moet ook echt een kop op zitten . Dat mensen er letterlijk tegenop kijken (Zoek ook een paard van zowieso 1.60 t/m 1.70 ong) en mag wel lekker voorwaarts en pittig zijn ,maar zeker geen zenuwpees (is niet echt rasgebonden ,maar meer karakter) Wil er zelf dresuur mee gaan rijden ,maar ook gewoon buitenritten en vrijeheidsdresuur.
,maar hierbij denk ik direct aan een grote fries met veel behang met een leuk karakter (niet zenuwpees ,maar wel werkwillig en voorwaarts) alleen.. Ik houd ook nog wel van een sprongetje.
Vind springen op zichzelf erg leuk ,maar heb geen amibite om Z te worden ,maar wil wel verder dan 50 cm komen

... Andalusiers blijf ik een zwak voor hebben ook voor het karakter ,maar die (zie ik vaker) zijn wat kleiner dan wat ik zoek (MEESTAL! bestaan uitzonderingen!) ,maar wat past nog meer bij mijn omschrijving behalve Fries of pikzwarte KWPN (ja ik heb gewoon wat met zwarte vacht

)