Maquierstables ruby theusday Kelsey van de bossenhoeve Lang Voren Lucas
Chaos
Geplaatst: 15-08-10 14:45
Paarden:
EindeLoo's Truffel 13jarige Friese merrie, Anne×? (weetevennietmeer) B-dressuur. EindeLoo's Aura 10jarige Friese merrie Feitse×Gerlof Ldressuur. EindeLoo's Agossie 10jarige Friese merrie Rypke×Dirk Ldressuur. Talent van Stal EindeLoo's (Dochter van Truffel) 4jarige Friese merrie, Botte×Anne, B-dressuur. Humor van Stal EindeLoo's (Dochter van Truffel) Veulen van Norbert×Anne Gangster van Stal EindeLoo's (Zoon van Agossie) Veulen van Tsjabring×Rypke
Pony's': EindeLoo's Olle 26jarige merrie, ras onbekend. L2-dressuur. B-springen. EindeLoo's Smoesje 18jarige merrie, ras onbekend. L-dressuur. EindeLoo's Sjiek 8jarige New Forest merrie (Kantje's Armando×Briljant) (L2-dressuur) EindeLoo's Armano 6jarige New Forest ruin(geen papieren), nog niet gestart. EindeLoo's Stoer 4jarige Haflinger ruin, B dressuur, v. Wenso.
elsjevdw1
Geplaatst: 15-08-10 14:48
Mijn haflinger heet officieel Elsa maar we noemen haar ashley.. en mijn shetlander heet Du Joy maar we noemen hem gewoon Joy..
ik heb helaas geen pony wat ik supeeeer graag wil maar het mag niet van mijn ouders ze zijn echt nie over te halen want ik mag amper een schildpadje wat ik nu voor het eerst krijg!! maar wat ik leuke namen vind zijn de volgende, donder,bliksem,twister,storm,devil,fire,angel en Nepal!! Nepal is zooooo lief dat is het ponytje van mijn vriendin
brittje14
Geplaatst: 18-08-10 10:52
ik heb er geen maar donder en bliksem vind ik super leuke namen