Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jitske schreef:Moderatoropmerking:Ik vraag jullie nog een keer om op de juiste manier in dit topic te reageren. Dus alleen ervaringen uit eerste hand (je mening kan niet van een filmpje afkomen, je moet het echt zelf gezien hebben) en het is niet toegestaan om filmpjes of foto's te plaatsen die niet door jouzelf gemaakt zijn. Houdt je alsjeblieft aan deze regels, anders moet ik het topic op slot gooien.
Arwenride schreef:Vreselijk, al die kinderen hobbelen rond op die arme pony's. Pony's worden uitgeput, word geen rekening met ze gehouden. Zou me niet verbazen als die pony's pijn hebben in hun rug. En er word ook nog eens met bit gereden.
xmarlies96 schreef:Ja idd de maximale leeftijd moet gaan 6/7 jaar zijn.
Ik zag bij DeemPeer in het profiel dat ze 20 is dus gaat zij nog op die shetlanders rijden?![]()
@DeemPeer: Rijd jij op die shetlanders?
booster schreef:ik vraag me al een heel tijd af wat als je bv met je kind naar het park gaat voor een weekje en je kind en je zelf vinden de pony hellemaal geweldig en je wilt eigelijk het liefst de pony mee naar huis nemen verkopen ze deze pony's dan of totaal niet?
( ben er nog nooit geweest maar vroeg het me gewoon af)
craiester schreef:wat ik niet snap is dat mensen ppc nog verdedigen .gewoon sluiten, ik hoor hier de hele tijd "er is soms iemand die er nie mee omkan" wel die kinderen horen in de maneges met begeleiding en niet alleen op een pony.
de pony's staan misschien wel goed in hun stal maar als ze "verhuurd" worden staan ze niet ideaal, er wordt hier ook vaak gezegd dat er meer leiding is en meer drinkbakken enzo. maar dat maakt niet uit je kan ze nooit allemaal in de gaten houden en als ze dat wel doen is het hetzelfde als een manege. dan kunnen ze beter de manege op of niet?
de "cowboys" zullen het wel goed voor hebben maar iedereen weet dat dit idee niet kan gewoon omdat ze nooit overal kunnen zijn en omdat er altijd rotte appels tussen zitten. boel sluiten en misschien een manege van maken ofzo, de dierenbescherming zal hier niks aan kunnen doen, zover ik weet is iemand die te groot is voor een pony niet strafbaar, en het wordt nog snel door de vingers gekeken omdat het maar 'even' is en omdat het 'super schattig' is.
marissa119 schreef:Arwenride schreef:Vreselijk, al die kinderen hobbelen rond op die arme pony's. Pony's worden uitgeput, word geen rekening met ze gehouden. Zou me niet verbazen als die pony's pijn hebben in hun rug. En er word ook nog eens met bit gereden.
Er wordt niet meer met bitten gereden tenzij er van die domme kinderen zijn die een eigen hoofdstel meenemendat mag ook niet meer word wel wat van gezegd maar achter in het park doen ze het gewoon weer
Kaitlyn schreef:Hein liep als klein ventje al rond in pony park Slagharen.Mijn vader kent hem nog van vroeger! Zijn dochter heeft ook gewerkt bij Collendoorn. Ik denk dat Hein daar ook blijft totdat het niet meer kan.
Als je 1.55 bent vind ik niet dat je nog op een pony kan stappen van max. 1.10
ElineB schreef:xJess schreef:Het is niet 60 weken in een jaar, ze hebben sowieso een half jaar winterstop, en in de weken dat het geen vakantie is, zoals nu, krijgen ze vaak met z'n alle een weekje vrij. (dr blijven dan een paar pony's over voor de mensen die er zijn, maar dat zijn er dan maar heel weinig)
Grote kinderen wandelen er ook vaak mee.Maar je heb ook inderdaad ook mensen die dat niet doen. Ze kunnen moeilijk iedereen gaan wegen voordat ze op de pony gaan. En ze hebben wel een tijd gehad dat grote mensen écht niet meer meekrijgen. Maar daar kregen ze ook heel veel gezeik mee enzo. Want die was dan ook boven de 12 en die kreeg wel mee enzo. Want de ene is 12 en 1.70, en de ander is 12 en 1.50.
Oké, maar dat is dus juist wel onhandig lijkt me idd. Niemand is hetzelfde, zeker qua lengte en gewicht niet. Hoe kunnen ze dan ooit een regel maken van bijv. vanaf 12 jaar geen pony meer? Het verschild idd zo erg met gewicht en lengte.
EskeGirl schreef:Maar JacobusLucky, wat vind jij er nou van dat die pony's zoveel verschillende (te grote) kinderen op hun rug krijgen.
Zoveel dingen moeten doen en niet altijd even goed behandeld worden?
Ja, als de cowboys in de buurt zijn, maar voor zover ik heb gehoord gebeurd er veel aan de randen en daar zijn de cowboys niet. Correct me if I'm wrong.
korrie22 schreef:als je wil rijden is het dan tot en met 12?
maar ik wil er ook heel graag heen maar als ik te groot en/of te zwaar ben voor de pony zou ik er sobieso niet op rijden maar idd lekker verzorgen dat verdienen ze wel