Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Julia_herder

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 08:00

Hoii! Ik ben Jschleich ik heb zelf een schleich barn met 32 paarden 1trailer en auto 2 hondjes 1 poesje 1wasplaats een wei natuurlijk!! Een stal! Ik heb niet echt een rij “bak” maar ik gebruik gewoon de vloer.

Julia_herder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 08:49

Heyy :) waarneer komen de nieuwe schleich paarden echt uit?? Ik zou het graag willen weten en waarneer komen ze in de winkels? Ik vind ze wel heel mooi en mijn vriendin ook! *D :D ik hoop dat ik nu geen onliner meer ben! Maar volgensmij niet! :D

Wiekenmeisje WoW! Wat een mooie collectie! Echt veel hoeveel schleich paarden zijn het? En dan nog wel van 4 jaar geleden! Ik wou dat ik zo een collectie had!

Maar voor mensen die ook graag schleich filmpjes kijken kijk dan dit filmpje:
https://youtu.be/Wm4JCLQvUoI

Julia_herder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 17:12

YESSSS!!! Een nieuw schleich paardddd! Loveeee itttt! Het is de tinker hengst! Ik vind hem zoooo mooiiii hij heet storm maar als jullie nog leuke namen weten zijn die altijd welkom!! Hier een foto van mijn nieuwe paard: Afbeelding

Zoals jullie zien heeft hij een touwhalster om! Die heb ik net zelf gemaak hij is niet heel mooi! Maar het was mijn 1e keer en al het begin is moeilijk als jullie nog tips hebben graag!! Hier nog een foto van het touwhalster dichtbij: Afbeelding

Ik denk dat dit mijn laatste 2017 paard was en nu op naar de 2018 paarden!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 18:10

hoi,

mag ik hier meepraten?
ik verzamel zelf ook al van september schleich paarden, maar niet met tuig of personen ofzo, gewoon de paardjes en die staan mooi op mijn bureau
ik zal straks eens foto's nemen

haffishetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 18:27

Jschleich schreef:
YESSSS!!! Een nieuw schleich paardddd! Loveeee itttt! Het is de tinker hengst! Ik vind hem zoooo mooiiii hij heet storm maar als jullie nog leuke namen weten zijn die altijd welkom!! Hier een foto van mijn nieuwe paard: *afbeelding*

Zoals jullie zien heeft hij een touwhalster om! Die heb ik net zelf gemaak hij is niet heel mooi! Maar het was mijn 1e keer en al het begin is moeilijk als jullie nog tips hebben graag!! Hier nog een foto van het touwhalster dichtbij: *afbeelding*

Ik denk dat dit mijn laatste 2017 paard was en nu op naar de 2018 paarden!!

Mooi is die tinker hengst, ik vind Storm goed bij hem passen. Heb verder geen tips voor het maken van tuig, gewoon heel veel doen en oefenen! :j

Ik lees al heel lang hier mee maar nog nooit wat geplaatst.
Binnenkort plaats ik wel eens wat foto's van tuig wat ik een aantal jaar geleden heb gemaakt. :)

juuljb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 00:48

flint_blesco schreef:
hoi,

mag ik hier meepraten?
ik verzamel zelf ook al van september schleich paarden, maar niet met tuig of personen ofzo, gewoon de paardjes en die staan mooi op mijn bureau

natuurlijk mag je meepraten, leuk :j

Jschleich schreef:
Heyy :) waarneer komen de nieuwe schleich paarden echt uit?? Ik zou het graag willen weten en waarneer komen ze in de winkels?

de 2018 collectie komt uit in 2018 :+
wanneer ze in de winkels komen verschilt per winkel en waarschijnlijk ook per filiaal

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 11:18

De 2018 collectie staat al wel in de winkels in Duitsland :+ ik heb ze gisteren namelijk gezien.

Julia_herder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 16:37

flint_blesco schreef:
hoi,

mag ik hier meepraten?

Tuurlijk mag dat!!

Julia_herder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 16:45

Ik ben echt HEEEL blij met storm (tinker hengst) en met mijn touwhoofdstel ook! Hij blijft goed heel!! Maken jullie wel eens tuig?? Zo ja hoe dan? Met leer? Of ook met wol?? Trouwens Merry christmassss! Ik ben suuuper blij dat we kerstvakantie hebben want dan kan ik lekker veel met de schleich en misschien ook nog wel meer tuig maken! Als ik dat doe zal ik het dan laten zie aan jullie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 17:04

fotos van mijn collectie,

de rassen & jaren houd ik echt niet bij:

Afbeeldingzoals je ziet spaar ik niet alleen schleich en niet allleen de paarden er van (een giraf, een zebra, de ambulance & de 2 voorste paarden zijn niet van schleich)

Afbeeldingdit was mijn eerste

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeeldingdeze blijft niet staan :( (heeft ie in de winkel ook niet)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:18

Jschleich: ze blijft ook erg moeilijk staan, dat bedoel ik, maar hij staat op mijn bureau ook gewoon ergens tegenaan
ik ben van plan om meer te kopen ja, ik kom niet zo heel vaak in winkels waar ze ze verkopen dus als ik er eens eentje passeer & ik zie een leuk paardje dan koop ik het

juuljb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 01:41

leuke collectie, maar jammer dat het stipjespaard niet blijft staan (weet zo even niet welk model dat is)
kan je die niet meer omruilen? ik heb die ook een paar keer gezien en volgens mij is het de bedoeling dat die gewoon prima staat

Julia_herder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 09:42

Flint_blesco: Jaa ik vind dat ook erg jammer mijn vriendin en ik hebben die ook mijn vriendin heeft een kleed en daar kan die gewoon NIET op staan... erg jammer.... bij mij blijft hij tot nu toe heel goed staan maar ik heb ook geen kleed.. wel zou ik een grasmat willen maar ik weet niet waar die te koop staan...

Ik zie ook dat ik de hele tijd hij zeg maar het is eigenlijk een zei ik vind haar erg op een hengst lijken...

Julia_herder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 09:45

Rocco_Love12 schreef:
De 2018 collectie staat al wel in de winkels in Duitsland :+ ik heb ze gisteren namelijk gezien.

Wowwww leukkk!! Dat lijkt me zoooo vett

Julia_herder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 10:09

Juliette61 schreef:
heeft iemand nog een leuk idee om te maken voor mijn paardjes?
Heb al dekens, sommige paarden hebben er zelfs 2 :D

Hoofdstellen

Julia_herder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 13:01

Hoii ik heb van schleich ook 1 bayala paard met elfje, ik heb verder alleen gewone schleich paarden\dieren dus dit past er dan niet helemaal bij dus hij staat maar op mijn kast.... Ik denk dat ik hem misschien ga verkopen... Ik doe er namelijk helemaal niets mee... Denken jullie dat dit een goed idee is?? Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 16:51

Afbeelding

vandaag nieuwe gekocht:
de tinker merrie
de andalusier hengst
het fjorden veulen

Julia_herder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 12:35

Leuk! ✰ Ik heb zelf ook de andelusiër hengst✰✰✰

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 09:01

Ik ben dan wel gestopt met tuig maken en repainten, maar ik ga ze wel blijve kopen. Wou gistere kijken of de nieuwe collectie al bij de intertoys was. Helaas nog niet dus wou eigenlijk niks kopen, maar kon mij niet bedwingen niks te kopen haha
Afbeelding

Julia_herder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 11:14

Ik heb gister bij de kidskeus in Elst 2 2018 paarden gekocht! Nog niet de hele collectie was er maar wel een paar!! Ik heb de appaloosa merrie en veulen gekocht! Foto’s komen nog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 12:25

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

178 paarden. Heb nog niet alles van 2017 maar die komen nog, hobby heeft even tijdje op laag pitje gestaan.

Afbeelding

44 koeien. Ook hier nog niet alles bij maar dat komt nog. Straks nog even alle honden, katten, konijnen etc etc.

Kategida

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 16:39

Wat een collectie Amy <3 , ziet er leuk uit!

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 03:58

Hoi allemaal!

Ik heb een vraagje, is er iemand hier die verstand heeft van oudere modellen? Ik heb ze heeel vroeger vezameld en altijd op me kast gehad, hierna is alles ingepakt en de zolder opgegaan en heb het nu weer tevoor schijn gehaald, nu vertelde een vriendin van me dat ze nog wel aardig wat waard zijn in deze staat (geen krassen ect.) De oudste komt uit 1997 en de 'jongste' 2006. Ook heb ik volgens haar een paar zeldzame? :+
Is er iemand die mij ongeveer een indicatie zou kunnen geven? Het zijn er 25 en hoop er iemand voor de juiste prijs uiteindelijk blij mee te kunnen maken ermee :)

Heb fotos misschien leuk om hier te posten?

mina_dero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 08:50

ja met foto's zouden meerdere van ons wel wat kunnen denk ik

mina_dero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 12:39