Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chelle_dora schreef:Als je nu al niet op het paardje zou passen met je huidige gewicht/lengte, moet je er niet aan beginnen. Als je een paardje van dat formaat wil, zou ik er zelf toch wel voor zorgen dat je eerst een hele lange periode op datzelfde gewicht blijft, en niet na 1 week al het dier aanschaffen want voor 'tzelfde geld kom je daarna alsnog hartstikke aan.
Dus Horseland93 ik zeg niet doen, ga voor een sterker dier.
chalinka schreef:amyyy55 -> past
jujujujulie -> past nog
even duidelijkheid: voor een fjord kun je echt wel te groot zijn
ik heb er wel nooit een foto van gehad, maar ik heb ooit op een fjord van 1m32 MOETEN rijden (ik ben rnd 1m80 en dan nog zonder zadel) dit was echt geen zicht
xDaantjxx schreef:Naomi: niet altijd helaas. Ik wou ook eens een keer ergens niet op omdat ik gewoon te lang was. Moest er toch op
naomi_g1998 schreef:Dan ga je toch gewoon niet rijden? Je mag nog altijd zelf beslissen wat je wel en niet doet dus je moest niks. Ze kunnen je niet dwingen om op een bepaalde pony te rijden of om je daar te laten als je er niet op wil.
Ik mocht toen toch ook niet op een andere? Jammer dan, ga niet op een te kleine pony.